avegasystems

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: avegasystems

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

avegasystems

Noen som vet noe om lydkvaliteten eller annet om disse: http://www.avegasystems.com/

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bbiman
    Noen som vet noe om lydkvaliteten eller annet om disse: http://www.avegasystems.com/
    Vet ingenting om dem annet enn det jeg så på siden deres. Men jeg reagerer litt på at dette skal være så mye lettere enn et konvensjonelt hjemmekino-oppsett.

Ja, greit at det blir mindre kabler og koblinger.
    MEN denne løsningen åpner for mange flere feilkilder og andre merkelige situasjoner, hvis man kjører den løsningen som de foreslår med sender i ett rom og anlegget i rommet ved siden av så skal det en del til for at signalet sendes like lett til alle høyttalerene. Armering og andre metaller på veien kan stoppe eller forringe signalet.
    Og en annen sak som dukker opp er forsinkelse.
    Jeg har ihvertfall litt forsinkelse på mine trådløse hodetelefoner, og det funker jo greit å se på tv fra verandaen med disse men gjennom høyttalerene hadde jeg ikke godtatt slik "delay", men de har kanskje en løsning for sync av bilde og lyd?

Vet du prisen på disse? Tror du må betale veldig mye for teknologien, samme antall kr i et konvensjonelt anlegg gir nok adskillig bedre kvalitet...

Men er man trend-h*re så er det sikkert midt i blinken Passer nok utmerket for de som vil ha litt større og mere avanserte saker enn det B&O og Bose tilbyr

that was my 2 cents.

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •