Dali Consept 10.. Eller ikke? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Digger Concept 10

Sitat Opprinnelig postet av exup549
    Har hørt litt på dali c 10 på hifi klubben.Hadde det vært en blind test så tror jeg at jeg ville tippet at di kostet4-5 kroner max..ufin diskant og lite trøkk i bassen sammens med thule,i forhold til hva jeg hadde forventet av 4 *10" basselement.
    Jeg kjører NAD T773 med Concept 10, hørte på forskjellige oppsett, også dyrere høytalere, men valget falt på Concept 10 pga dyp bass!! Og lyden ble enda bedre når jeg fikk de hjem i min lune stue. Jeg er langt mer fornøyd enn jeg noengang hadde håp om å være! HIFI Freak kompisene mine er også rikelig imponert over både bass og at høytalerne faktisk henger uanstrengt med, med Rammstein, og Yellos "Celsius" (mye bass), skrudd til +5!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en kompis til å kjøpe Concept 8 + NAD 372. Konge kombo det altså, og det viktigeste av alt, han er kjempefornøyd.

Til trådstarter, hvorfor skal du ha en høyttaler som spiller høyere enn CV AL1000? Denne CV serien spiller så idiotisk høyt, RF-7 spiller litt høyere, men viktigst av alt renere! Gå for Dali Concept 10 du, du blir nok ikke skuffet, med en NAD 272 eller 372 så får du mye morro ut av denne "bajasen". (men Concept 8 og 10 spiller ikke like høyt som CV sine store modeller, men igjen, da snakker vi HØYT!!).

Kjøp med forsikring . Reservedeler er idiotisk dyrt på hifiklubben. (okei, mange av de da..).

Intermediate djfreedo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    552
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et rom på ca 14 kvadratmeter med skråtak og jeg har tenkt å kjøpe et par høytalere med NAD C372. blir concept 8 bra? noen andre høytaler tips? Er JBL NORTHRIDGE E100 værdt prisen?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •