JBL 4435 Studio Monitorer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Baldrick
    Mine som står på Finn ja, er ikke sååå mange av de Har ikke brydd meg med å legge ut annonse her på forumet da jeg isåfall bare får masse kommentarer om pris/hva jeg betalte osv. men når de nå alikevell er diskutert så hvorfor ikke... Ja jeg tjener penger på de dersom jeg får prisant for de, så er vi ferdig med den diskusjonen
    Du har jo forbedret dem med å bytte oppheng. De er med andre ord i langt bedre stand nå enn da du kjøpte dem så vidt jeg har forstått.

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som det står i annonsen har jeg ikke fått nytt oppheng til de enda, men dette følger med i prisen. Dersom jeg ikke har solgt høytalerne før jeg mottar opphengene blir de selvsagt også montert.

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som det står i annonsen har jeg ikke fått nytt oppheng til de enda, men dette følger med i prisen. Dersom jeg ikke har solgt høytalerne før jeg mottar opphengene blir de selvsagt også montert.
    Nå var det ingen prisdiskusjon jeg var ute etter og jeg så ikke at du hadde nevnt pris før etter du skrev om det.

For mange år siden hadde jeg et par JBL 250TI som spilte som fy. Men etter å ha bytta basselementer 2 ganger + en reconing i løpet av 18 månder ga jeg opp hele JBL. Synd, for det var fine å se på i tillegg

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, har hørt flere sliter med det samme på 250ene og utifra det burde jeg egentlig beholdt 4435ene da selv 4430 med kun 1 stk 15" trøkker mer enn 250ene. Men nå er det nå engang slik at jeg har sagt at jeg skal ha 250TI før eller senere så kanskje det blir nå! Problemet er jo bare at jeg helt sikkert får samme problem med lytterommet med TIene som 4435ene...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da ingen skam å tjene penger på å kjøpe billig å selge til markedspris.
    At du har fått de billig behøver jo ikke bety at du skal selge de like billig.
    Du skal selge de til den prisen de er verdt. Hverken mer eller mindre. Og de er helt sikkert verdt mer enn de 7.000 kronene du ga for de, selv om det koster en hel del om man ender opp med å måtte rekone de.

Håper du blir fornøyd med de. Jeg digger ihvertfall mine 4430, og enda bedre blir det når subben spiller med. :grin:

Newcomer TrondBerg sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg så et par slike høytalere på finn.no for ca. 6-7mnd siden for 20 tusen kroner (de var til salgs et sted på vestlandet.) Var det du som kjøpte dem eller?
    Mvh
    Trond

Newcomer TrondBerg sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok så da var det du som annonserte disse....jeg er litt treig noen ganger....ops:
    Jeg var veldig sugen på å kjøpe de, men da måtte jeg nok skillt meg fra min kone først....Jeg valgte kona foran høytalerne dine. He,He,He
    Mvh
    Trond

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, det var jeg som solgte de ja, gikk for adskillig mindre enn 20.000 Fikk de aldri til å fungere hos meg men han som kjøpte de var helt i ekstase når jeg hørte fra han litt i etterkant, så tror både han var fornøyd med kjøp og jeg med salg. Hender rett som det er at jeg angrer på salg, men så var det det at jeg aldri fikk de til å spille skikkelig da... så da angrer jeg ikke så mye alikevell

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et par skikkelige JBL perler/klassikere fra syttiåra stående hjemme. JBL L65 jubal. Det er mange som mener disse er blant de beste, om ikke den beste treveiskonstruksjonen jbl har gjort. Måtte bare kjøpe de når jeg så de var til salgs for et par år tilbake. De er helt strøkne med basser som jeg ikke en gang med lupe kan se hentydninger til oppløsning av kantopphengene.Har en kamerat som har hatt L65 jubal høyttalerene i mange år. Han kjører de på DP. Jeg har tildags dato ikke hørt noe som låter så morsomt og engasjerende som disse. I hans rom gir de en fantastisk dypbass og klarhet, men 12"ene trenger maaaasse strøm for å vise sitt fulle potensiale. Jeg har som kameraten min modifisert de med skikkelig indre kabling, kvalitetskondensatorer pluss skikkelige terminaler. Dette er høytalere som virkelig trykker. For tiden har jeg de bare stående da jeg har et rom som slett ikke er på lag med høyttaler med bassporten i fronten. Kjører nå med 260tl som jeg faktisk er svært fornøyd med. De er mer allroundere og passer perfekt til rommet jeg har nå. Man kan mene mye om jbl den gang og nå, men med array og 260tl begynner det å bli bevegelse. Kanskje kommer det nye serier etter hvert som vekker liv i gamle entusiaster. Vi får se.....

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og da er 4435'ene i omløp igjen ...

JBL 4435 Studio Monitor - FINN Torget

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme prisutvikling som vin de der...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •