Valgets kval JMlab Electra 926 Vs Dali Helicon 400 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvor får man hørt JMLAB-ene i østfold/akershus-området?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi Huset i Bærum

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, litt langt for min del, men kanskje ta en tur en gang

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke høre på explorer da?

Newcomer Nilka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var å hørte på sa explorer i går faktisk og det er en god høyttaler, det skal jeg ikke nekte for, men den hadde ikke det jeg er ute etter i en høyttaler, derimot har den akkurat det jeg er ute etter i hodetelefonene min

For å oppklare hva jeg mener med dette så synes jeg at SA explorer hadde veldig lik lydsignatur det jeg har hørt på sennheizer hd 600 som jeg synes er en glimrende hodetelefon som jeg og har tenkt å erverve meg om ikke lenge. Synes lyden er veldig crisp og tørr og behagelig å høre på men jeg savner den litt runde bassen og drivet som kan skape lyst til å danse. <digresjon>Har drevet med ballet, jazzdans, moderne dans irsk folkedans og flamenco</digresjon>

Mulig folk er uenig med meg men slik føltes det nå i alle fall for min del.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n0stra
    Ikke for å være frekk, men kan enkelte vennligst slutte å skrive "sms språk" utenfor telefonen sin? Utrolig plagsomt å lese samt at det er totalt unødvendig da man ikke betaler pr x antall bokstaver her. Får også et ufrivillig inntrykk av en fjortis uten språklig intelligens ifra oslo når jeg ser sånt.

Så hvis noen skulle føle seg truffet, dette er bare et tips som bør tas til ettertanke. Hvis du ikke har lyst å bli stemplet som tidligere nevnte. Det er også en stygg uvane og noe som kan feste seg, du får ikke jobb ved å skrive på dette viset for å si det slik. Klinger like dårlig som folk som sier sjino og sjosk.
    Hvis du tenkte på innlegget mitt, er det slik at jeg faktisk ikke kan SMS-språk. Jeg skriver kanpt meldinger, men jeg skriver fort på PC og tastaturet henger ikke med. Dermed ser jeg hele tiden at det mangler bokstaver. Nå rettet jeg det opp - men gidder ikke det til vanlig de sjeldne gangene jeg skriver noe her inne. (Er faktisk godt over 30 og lever av å skrive - er heller ikke spesielt begeistret for SMS-språk).

Newcomer Nilka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og så hadde jeg tatt helomvending mot mitt forige svar og bestemt meg for at det er Helicon 400 jeg skal ha. Dette etter nøye konferering med min kjære og det var da ikke snakk om hvilken høyttaler som var penest men hvem av disse som var drømmen min.
    Hun sa til meg at jeg måtte gå å høre Helicon 800 for å finne ut om jeg synes denne var bedre enn helicon 400 og om jeg hadde mer lyst på H800 enn H400, for hvis det var tilfellet syntes hun at jeg skullle kjøpe JM-labbene med subben som var en del mer høyttaler for penga enn jeg kunne få med H400. og så selge JM-labbene når jeg hadde råd til H800 da de nok ikke vil tape seg voldsomt mye i verdi fremover det nærmeste året. Men om det var slik at Jeg syntes H400 låt bedre eller like bra som H800 og ikke trodde jeg ville oppgradere på høyttalerfronten på lang tid skulle jeg heller spare det lille ekstra og kjøpe disse da jeg tross alt syntes disse var bedre enn JM-labbene og Helicon derfor alltid ville være drømmen.
    Og slik vil det gå jeg liker lyden i H400 like godt som i H800 selv om jeg forstår hvorfor man sier H800 er en bedre høyttaler, dessuten er det ikke sikkert jeg har stort nok rom til H800 fra høsten og jeg måtte da nedgradert og det ville vært surt.

Så nå blir det H400 på meg så fort som mulig.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gtatulerer, godt valg!