B&W 703 - skarp & skjærende? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    703 er en UTROLIG flott høyttaler. Bare elsker lyden i den høyttaleren (kontra pris). Meg og bsk er veldig forskjellige. Jeg kommer ganske sikkert til å bytte ut Helicon 400 med ett par 703. For jeg syntes rett og slett diskanten i Helicon er litt for "rolig". Akkurat som noe mangler....Så hvis jeg setter på en trommesolo, så syntes jeg det er noe som ikke kommer frem av diskanten. Det ekstra lille sparket på en måte....Vansklig å forklare....

Men vertfall, så kommer nok jeg til å bytte ut Helicon med 703. Og jeg vil bruke enten Parasound eller Embla effekt på de høyttalerene

At diskanten i 703 er for skarpt er jeg ikke helt enig i...Men det jeg er redd for, er at 703 kanskje vil miste en del av bassen i rommet mitt...Nå har jeg hatt en del høyttalere, og de fleste har jeg gått lei fordi jeg mister bassen. Og mister jeg basse\mellomtona i 703, så er jo halve moroa med den høyttaleren borte....
    Dersom jeg fortsatt opplever 703 for skarpe og lyse etter noen uker, er jeg åpen for bytte....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Dersom jeg fortsatt opplever 703 for skarpe og lyse etter noen uker, er jeg åpen for bytte....

Da sender du meg en PM, for da kan vi kanskje gjøre en avtale

Men det må ikke bli for dyrt, for jeg har et kjempe tilbud på dem fra før.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte 703 på HFK i Bodø rett før helgen. Kobla opp med Lyngdort hele veien. Det var en helt herlig opplevelse. :razz: Jeg har riktignok ikke trålt alle butikker og hørt på alt for mye, men det frister å bytte! :-P
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •