B&W 805S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: B&W 805S

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face B&W 805S

Hey,,, jeg skal kjøpe meg en 805s, men har ikke testa den enda og hørt på den,, virker kansje noe patetisk og si det, men jeg syns den er så forbanna pen og stilig, og liker diskanten på 800 modellene dems. Uansett,, jeg har bokket demo hos fifiklubben, og skal bruke preampen i denon 3806, midgard audio oberon6.1 monoblokker til efekt på fronter og denon2910 til dvd, da det er nermest av planene jeg har:
    Så til spørmålet. Hva bør jeg legge merke til når jeg skal høre på en ny høytaller,, er det noen spesielle karaktrestikker jeg bør se ettter?, hvordan vet jeg om dette er bra eller ikke?,,, noen nybegynner tips hadde vært kjekt her,, dajeg ikke er den mest erfarne testeren av forsjellige merker

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ene alene du som kan finne ut om den er bra eller ikke. Jeg kan altids sie min mening, men dette må du finne ut det selv. Jeg ville absolutt sammenlignet med andre ht'er. Vanskelig å finne ut noe uten sammenligningsgrunnlag! Jeg anbefaler at du tester 703 og Helicon 300W samtidig for å ha noe å sammenligne med.

Spør om gutta på HFK ikke kan kjøre blindtest til deg ;-)

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja

Blindtest var en god idet. Det skal jeg gjøre.
    Flere forslag tas imot med takk

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om lyd er bra eller ikke er totally subjektivt, men du må finne ut om du liker den typen lyd som kommer ut av høyttalerne; med det mener jeg om du liker at bassen er kontant og stram (i motsetning til grøtete og buldrete :-x ), om du synes vokalen kommer nok fram :razz: i lydbildet ellers (om du må "høre etter" :-? for å høre vokalen eller om det er vokalen som er fremtredende). Du må ta med musikk som du kjenner og sjekke om du hører alle detaljer eller om detaljene blir borte. Er bredden i lydbildet slik du vil ha det, klarer du å plassere instrumentene (høyre, venstre, foran eller bak) osv osv...Det er bare du som kan finne ut om du liker det du hører og det er bare masse lytting som gjør at du kommer fram til dette... :grin:

Newcomer espengundersen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile b&w 805

Skal Mye Til For å Bomme Med Disse Ht. Blandt De Beste I Verden Når Det Er Snakk Om Stativ Ht.legg Merke Til DeN Imponerende Bassen I Disse Små Krabbatene.elektronikken Må Selfølgelig Matche. Lykke Til.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe Ble gira nå linser!!! Så du går for 805-ene før 803-ene. Greit det da. Da putter du de bak når 803D er på plass. Var grei demo i går, men det var synd vi ikke fikk hørt noen av de på musikk da. Jaja.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espengundersen
    Skal Mye Til For å Bomme Med Disse Ht. Blandt De Beste I Verden Når Det Er Snakk Om Stativ Ht.legg Merke Til DeN Imponerende Bassen I Disse Små Krabbatene.elektronikken Må Selfølgelig Matche. Lykke Til.
    Spennende dette

(Ellers Er Det Deldig Mange Store Bokstaver I Innlegget Ditt Espengundersen ;-))

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •