Pioneer S-V810 høyttalere, noen som har testet de?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Pioneer S-V810 høyttalere, noen som har testet de?

Hei!

Jeg har bestilt meg et sett av Pioneers nye toppmodell designerhøyttalere, for bruk med min nye snart ankomne Sony 3000es digitalforsterker! Gleder meg selvsagt som en liten unge, men lurer jo gjerne på om noen har testet settet? Får jo selvsagt testet det selv i løpet av noen dager... Ser utrolig bra ut uansett, lakkert tre ganger +++ Design er iallfall for min del en brekkstang for å overtale min bedre halvdel, så da er det bare håpe lydkvaliteten også holder mål!

Får også en Pioneer DV686 DVD-spiller, så nå blir det godlyd i heimen!

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dei var lekre ja, får håpe lyden står i stil så har du virkelig noko å glede deg til

Meir info og stort bilde finnes på denne siden http://www.pioneer.no/no/product_det...onomy_id=62-99

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du bestilt det uten å høre først? Modig! :shock:
    Jeg har hørt dem. God lydkvalitet, ingen åpenbare svakheter. Ikke akkurat jordskjelvbass, men det forventer man heller ikke når man ser dem. Diskanten var veldig behagelig. Mye detaljer uten å være hard eller overdrevent lyst.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, litt modig der, ja... Kjøper et demosett direkte fra Pioneer, så skulle det vise seg at de ikke er allverden, kan jeg jo alltids selge de... Tror nok jeg må "bundle" de med en subwoofer. Tenkte litt på den nye digitale fra Pro Audio, utrolig kompakt til 400 watt å være. Får ta subwoofer i ny tråd, men!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Har fått de i går! Venter på Sony 3000es digitalforsterker, så jeg har bare fått testet de på en elendig Kenwood forsterker jeg låner... Uansett, selv med denne forsterkeren låter det utrolig bra! Ren og ryddig lyd, presis bass, og faktisk en hel del bass, gitt at en skrur opp volumet litt. Høyttalerne er spesifisert til å klare helt ned til 35 hz, og det tror jeg nesten stemmer... Så litt Star Trek X, og buldringen fra Starship Enterprise var relativt overbevisende! Jeg har dessverre naboer å tenke på, så jeg tror ikke det blir noe ekstra subber på meg med det første!

Stor fordel med såpass kraftig senter. Du hører faktisk nesten ikke klangforskjell fra front/senter, og det er etter min mening svært viktig.

Skal få testet med Sony 3000es snarlig!

Veil. for hele settet er for øvrig 25.000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •