B&W DM604 S3 vs PSB Image T65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Puffyp sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Moss
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W DM604 S3 vs PSB Image T65

Etter mye leting har jeg kommet til disse 2, men klarer ikke helt bestemme meg.
    Disse skal brukes for det meste til film, noen som kan komme med noen synspunkter?Kommer til å kjøpe resten av oppsettet også til den høyttaleren jeg velger (senter og bakhøyttalere)
    Skal drives med NAD T753 og C272.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OOooh vanskelig å svare på, men når 604s3 kom, så syns jeg de var rimelig likestilt daværende PSB T6, problemet er at jeg ikke har fått testet 604s3 direkte opp mot T65.

Siden du mest skal bruke det til film uansett, så tror jeg du kan gå for PSB'ene, de er rimeligere og gir utrolig flott trykk. Og de er gode til musikk, men BW 604 er ikke dårlige de heller. Kanskje la lommeboka bestemme?!

Newcomer Puffyp sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Moss
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. du har et poeng der, men det kommer jo også da ann på bakhøyttalerne og senter i samme merket og vet ikke hvordan bakhøyttalerne og senteren til PSB er i forhold til B&W..
    Tror jeg får prøve å få til en lytterunde en dag.

Kommer til å spe på med en SVS PB10-ISD etterhvert så trykk blir det vel uansett

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan si at jeg er storfornøyd med mine 604 på film! Men har heller ikke hørt PSB :/ har kjørte de med T753 og C270 som ga et bra trykk i film! Har nå byttet ut 270'en med Rotel RB 1070, som jeg mener passer bedre. Men du vil få et flott oppsett om du bruker B&W!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart bør du gå for PSB.De er overlegent best på film,men også svært bra til musik.Kjøp heller T55,den er billigere,mye mindre og like bra(også like bra trøkk).Senteren C60 er vilt bra til prisen,det samme gjelder T15(holder i massevis).det er lett å få god pris på PSB,og flere forhandlere vil gi deg 25%-30%.(WWW.STEREOFIL.NO og WWW.LOBH.NO)
    Hifi-klubben gir deg nada(mafiosapriser)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •