sv eller Dali??? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer oyvwen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for mange svar..Men kan dere skrive forkortelsene fullt ut?? Vet lite og ingenting hva disse står for... synes denne plussen høres litt ok ut. ettersom han som snakker om den har dali selv...takk igjen,, Var ikke klar over att dette var et så hett tema....Har ikke hatt annlegg de siste åra pga, familie. sist jeg hadde var det kun jamo som var bra.. hehe...Er nå godt voksen og vil ta opp denne hobbyen igjen...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av oyvwen
    Takk for mange svar..Men kan dere skrive forkortelsene fullt ut?? Vet lite og ingenting hva disse står for... synes denne plussen høres litt ok ut. ettersom han som snakker om den har dali selv...takk igjen,, Var ikke klar over att dette var et så hett tema....Har ikke hatt annlegg de siste åra pga, familie. sist jeg hadde var det kun jamo som var bra.. hehe...Er nå godt voksen og vil ta opp denne hobbyen igjen...
    hz er hertz, og forteller om hvor på frekvensskalaen lyden befinner seg, db er decibel og forteller hvor høy lyden er.

Ellers vil jeg anbefale www.wikipedia.org , der finner du utmerkede forklaringer på stort sett alle begreper

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •