Cerwin-vega subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin-vega subwoofer

hei eg må snart bytte ut selv bygg subwooferen min den har eg brukt ca 6000 på nå vill eg ha ein sub som kan spille meget høyt og med sjikkelig tyngde men trenger ikkje å gå serlig dypere en 25 hz og den bør også vere litt dynamisk.Eg har sett på Cerwin-vega clsc 15s den koster bare 4000 kr på hifiklubben:smile:.Blir nok brukt til det meste musikk ca 70% og 30% film.MEN eg har lest att noen her på forumet skryter velig av den og att andre mener att den ikkje er så bra som mange sier.Eg lurer på va dere som har/har hørt denne subben synest om den.Eg er litt redd att den forsterkeren som er i den er litt for liten men da kan eg vel bara sette i min hypex ds 4.0? eller er den som er der bra nokk? er det noen som har den som har bilder av vordan den ser ut på innsiden elementet,demping,forsterker? Takker for alle svar...:smile:

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Nå er ikke jeg noen ekspert, men når jeg hørte på min peerless 12xxls 8+8ohm mot cerwinvegan 15 syntes jeg og de andre som hørte at peerlessen spilte penere, dypere og med mer trykk(Det var marginale forskjeller i trykk da). Det var med en 250w forsterker og refleks.
    Nå vet jeg at du tenkte å kjøpe ferdig, men med ds4.0 og et 12xxls element ville jeg tippet på at dette ville overgå denne cerwin15" + at du vill slippe billigere unna.
    Ps: Skal du isåfall kvitte deg med Ds 4.0 kan du godt sende meg en Pm om pris. ;-)
    -Roy-

Active magnus14 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei takker for svar viss eg skal bygge igjenn så må det verte peerless xls 12 og ein slave.viss du vil ha ein ds 4.0 så må du kjøpe fra sverige eg betalte 3200 for forsterker og frakt..tror eg snart skall ta meg ein tur til hifiklubben og høre vordan der høre ut.

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CV subben lager mye trykk til prisen vil jeg tro, men er nok ikke den mest musikalse sammenligna med mange andre sub'er ... ikke går den så dypt som f.eks SVS heller... men dypt nok for de fleste filmscener og musikk...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •