Hva skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva skal jeg velge?

Har sett på to hjemmekino pakker.

Følgende er:
    Dali:
    Høytalere: Concept 6 + Concept 1 + Concept Center + CERWIN-VEGA CLSC-12S Receiver: DENON AVR-2106. DVD: DENON DVD-1720
    Pris ca. 16,500,-

JBL:
    Høytalere: JBL NORTHRIDGE E-80 + JBL NORTHRIDGE E-20 +
    JBL NORTHRIDGE EC25 + JBL E150P Receiver: Harman/Kardon AVR 235 DVD: Harman Kardon DVD 22
    Pris ca. 16000,-

Prisene er uten kabler.

Lurer på om det er lite "trøkk" i bassen til JBL i forhold til Cerwin Vegaen hvis noen vet dette?

Og om det er noen som har hørt noen av disse kombinasjonene og om det er bra eller dårlig?

Hadde vært fint med noen meninger.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at i CV subbene, så er det mer trøkk enn du trenger for å si det sånn. Jeg liker JBL bedre, men det er min mening.

Jeg tipper det er en god del mer trøkk i CV, i og med at det er det de er lagd for. "Festhøytalere" kan man nesten kalle dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok 10 år siden jeg hørte noe CV høyttalere bortsett fra noen små ve-8.
    Ville nok ikke blandet CV og Dali sammen. Redd for at de ikke utfyller hverandre. Eller at Cv utfyller Daliene.
    Samtidig er ikke Dali og B&W subber ikke så mye å skryte av i forhold til mye annet på markedet heller.
    JBL vet jeg lite om men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en av de pakkene du skriver om men uten sub og heller gått for en sub fra XTZ. Surround.no
    Spørs jo hvor mye du vil bruke på sub, men ut fra totalprisen din er det ikke så mye, så her tror jeg XTZ vil gi deg mest for pengene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •