Får noen ganger idéer med det samme jeg våkner om morran. denne idéen har jeg enda ikke besten\mt meg for om er av typen "genialt" eller "hvorfor har jeg ikke tenkt på det før".

har seks kanaler på receiveren, men bare plass til 5 høyttalere. kom på at projektoren min er plassert ganske bra til en sjette høyttaler, og har vært inne på tanken å ha en liten høyttaler rett bak den, i taket, men det hadde sikkert blitt rart her, har veldig lavt tak. så jeg kom på å bruke høyttalerne i projektoren! de er ikke av så aller verst kvalitet, ingen erstatning foren ekte senter, men allikevel.

prøvde å koble til veldig enkelt, med billige høyttalerkabler rett inn på phono-inngangene. ble faktisk ikke så verst!!!!!

men je tror jeg skal kjøpe et par lange phonoer som jeg klipper av, og setter på bananas inn i receiveren.

problemet er at bildet støyer i takt med lydstyrken på projektoren!! :x
det liker jeg ikke, så jeg koblet fra igjen. samme problemet som tidligere dukker opp. er det jordfeil, eller mangel på jording et sted som forårsaker dette? støyer ikke fra effektforsterkeren, den har en slags skjerming, men denne siste kanalen må jeg kjøre fra receiveren, som også fungerer som forforsterker. noen forslag?