Nye front-høytalere < 7000 NOK - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av listen
    AVR-3806 er en jeg vurdere sterkt selv også, men har handlet ny projektor og nye fronthøyttalere på kort tid, lukter svidd av visakortet. :-?

Hadde vært fint med 5.1 med bi-amping av front :grin:
    Blir endring i planene, kommer til å gå for en Pioneer VSX-AX2AV-S / http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=57658

Den koster ca 7500 NOK i Sverige, og har autokalibrering og HDMI som er grunnen til at jeg i utgangspunket var ute etter AVR-3806. Men Pioneer ser lovende ut, og tror den holder i massevis.. Så fort den er i hus kan jeg skrive noen ord hvordan den er sammen med QLN :wink:

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    Blir endring i planene, kommer til å gå for en Pioneer VSX-AX2AV-S / http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=57658

Den koster ca 7500 NOK i Sverige, og har autokalibrering og HDMI som er grunnen til at jeg i utgangspunket var ute etter AVR-3806. Men Pioneer ser lovende ut, og tror den holder i massevis.. Så fort den er i hus kan jeg skrive noen ord hvordan den er sammen med QLN :wink:
    Det må du gjøre, sitter faktisk i dette øyeblikk og ser på fyndborsen.se og vurderer AX2. I overkant av 8000 NOK ferdig levert er ikke å forakte, tross alt nesten 3000,- opp til AVR-3806 eller AX2 i norge.

Har du bestilt? Hvor har du eventuelt tenkt å bestille fra?

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må du gjøre, sitter faktisk i dette øyeblikk og ser på fyndborsen.se og vurderer AX2. I overkant av 8000 NOK ferdig levert er ikke å forakte, tross alt nesten 3000,- opp til AVR-3806 eller AX2 i norge.

Har du bestilt? Hvor har du eventuelt tenkt å bestille fra?
    Skal bestille fra fyndbörsen siden de er billigst i Sverige og leverer til Strömstad. Så jeg stikker dit å henter den. Har den før mnd er over. Tar egentlig en råsjans med å kjøpe noe jeg ikke har testet sammen med høytalerene. Men jeg blir nok godt fornøyd

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bestille fra fyndbörsen siden de er billigst i Sverige og leverer til Strömstad. Så jeg stikker dit å henter den. Har den før mnd er over. Tar egentlig en råsjans med å kjøpe noe jeg ikke har testet sammen med høytalerene. Men jeg blir nok godt fornøyd
    Kan ikke hente i Strömstad da, men de sender jo til Norge også for en slant med penger. Fint at du bestiller først da! Kjekt å få bekreftet at den fungerer! Men tipper du blir fornøyd! Hva bruker du som center og surround sammen med 604 mkII? Planer om og handle 601 mkII eller 602 mkII?

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke hente i Strömstad da, men de sender jo til Norge også for en slant med penger. Fint at du bestiller først da! Kjekt å få bekreftet at den fungerer! Men tipper du blir fornøyd! Hva bruker du som center og surround sammen med 604 mkII? Planer om og handle 601 mkII eller 602 mkII?
    Litt langt å kjøre fra stavanger ja jeg får være forsøkskanin i denne sammenhengen. Men så mye go'ord jeg har hørt så skal vel mye gå feil.
    Kommer til å bruke QLN hele veien rundt ja (senter + bak). Sub'n er jeg litt usikker på. Da tenker jeg desinmessig. Den ser veldig høy og smal ut. Får studere den litt nærmere.
    Per idag kjører jeg ikke surround ettersom jeg solgte mitt "eldgamle" NAD + Dali anlegg i høst. Har begynt helt på nytt.. Så ting tar tid.

EDIT: istedenfor å starte en ny tråd: Har nå bestillt Pioneer'n. Og det gikk med rekordfart fra Fyndbörsen. Håper den er på plass i Strömstad allerede til lørdag. Ellers får det bli i begynnelsen av neste uke. Skriver noen ord når jeg har fått prøvd ut litt. Men som nevnt blir det kun i stereo i første omgang :?

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: istedenfor å starte en ny tråd: Har nå bestillt Pioneer'n. Og det gikk med rekordfart fra Fyndbörsen. Håper den er på plass i Strömstad allerede til lørdag. Ellers får det bli i begynnelsen av neste uke. Skriver noen ord når jeg har fått prøvd ut litt. Men som nevnt blir det kun i stereo i første omgang :?
    Ser at du skryter på deg Pioneer VSX-AX2AV-S i signaturen din nå, vært en tur over hos söta bror? :grin: Koblet den opp også? Spent på hvordan du opplever den som forsterker til qln! Ta det gjerne i den ax2/ax4 tråden om du har tid til og rive deg løs! :wink: :razz:

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at du skryter på deg Pioneer VSX-AX2AV-S i signaturen din nå, vært en tur over hos söta bror? :grin: Koblet den opp også? Spent på hvordan du opplever den som forsterker til qln! Ta det gjerne i den ax2/ax4 tråden om du har tid til og rive deg løs! :wink: :razz:
    Jepp jepp, henta den idag Har ikke fått testet den på noe volum ennå. Det får jeg gjort i morgen formiddag. Det skal tilegges at jeg tidligere bare har hatt en gammel NAD dolby surround forsterker, og den siste tiden en gammel JVC stereo.. Så jeg kan vanskelig uttale meg om Denon, Yamaha osv er bedre sammen med QLN.

Og per idag får jeg bare gjort test med analog stereo. Så potentiale med DTS/DD tar det nok litt tid før jeg får testet. Alt koster jo penger :-P

Men så langt har jeg for det meste testet musikk (mp3), og tvserien Sleeper Cell. Lydbildet virker mere detaljert og rent. Men det skulle da bare mangle. Ettersom jeg sammenligner med noe steingammelt.. Til å begynne med synes jeg lyden var litt pusslete, men det var fordi jeg ikke hadde valgt "Pure Direct".. Får nok lese hele manualen i morgen ettersom mye her er nytt for min del.. Tester volum samt litt filmer i morgen..

Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

Sitat Opprinnelig postet av Cellv14
    QLN 604MK2 til 5000 lappen!? omg grip inn da man
    kan få kjøpt SA1550 for 4k eg...

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zero
    kan få kjøpt SA1550 for 4k eg...
    Konstruktivt innlegg.

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    QLN 604MK2 : Godt valg, er personlig stor System Audio tilhenger...
    Men du vil garantert bli/er fornøyd GRATZ

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har siklet på QLN 604mkII en god stund nå. tenker å bruke de som fronter i et 5.1 anlegg. men trenger en reciver til de.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •