beste høytalerene til trance/techno! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Les HELE tråden du Audiomur, så oppdager du sikkert noe lignende...
    Jøss,de ligner VELDIG gitt! eller rettere sagt:Wake up, Audiomur...

Newcomer Lydklinikken sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Helt enig, hvorfor må alle ha CV... det finnes jo sikkert såå mye annet som kan spille fletta av dette CV greiene? Ikke et vondt ord om CV, men hva er det som er så bra?
    Prøv horn guttær, HORN!!!
    Det er først da saker og ting skjer mellom ørene, da oppdager man hva lyd er og kan være for noe, man hører ting og tang i musikken så mye bedre, synes nå jeg da.........
    Forøvrig er Usher meget bra, (Importøren er en gammel venn av meg, han har de største Usherne hjemme, (uten tyveriforsikring, de veier vel tett innpå 200 kilo pr. stk? Altså ikke noe man bare tar under armen og går ut av døra med).
    Han har også Altec Lansing hjemme, Model-15? Brukes ikke mer, og skal selges for 10.000,)
    Prøv om det går an å få tak i gamle kinohøytalere også?
    (kinoer oppgraderes jo over en lav sko i dette landet, om lyden på kino blir så mye bedre når de digitaliserer/bytter ut hornsystemene tror jeg ikke). JBL og Altec Lansing hornsystemer brukes/brukte de på kinoer, JBL kjenner jeg ikke så mye til, har hatt et par engang. Har hatt mest av Altec Lansing sine hornprodukter, (kinohøytalere og diverse hjemme-hifi høytalere) og har endt opp med Altec Lansing model 19, modifisert litt her og der og vil ikke ha noe annet inn i huset....Lyden har lett for å bli for snill i vanlige høytalere for min del ihvertfall....Mine spiller ca. 105-106 decibel ut av en WATT, en meter fra kassa....De største CVéne hva klarer de?

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lydklinikken
    Helt enig, hvorfor må alle ha CV... det finnes jo sikkert såå mye annet som kan spille fletta av dette CV greiene? Ikke et vondt ord om CV, men hva er det som er så bra?
    Prøv horn guttær, HORN!!!
    Det er først da saker og ting skjer mellom ørene, da oppdager man hva lyd er og kan være for noe, man hører ting og tang i musikken så mye bedre, synes nå jeg da.........
    Forøvrig er Usher meget bra, (Importøren er en gammel venn av meg, han har de største Usherne hjemme, (uten tyveriforsikring, de veier vel tett innpå 200 kilo pr. stk? Altså ikke noe man bare tar under armen og går ut av døra med).
    Han har også Altec Lansing hjemme, Model-15? Brukes ikke mer, og skal selges for 10.000,)
    Prøv om det går an å få tak i gamle kinohøytalere også?
    (kinoer oppgraderes jo over en lav sko i dette landet, om lyden på kino blir så mye bedre når de digitaliserer/bytter ut hornsystemene tror jeg ikke). JBL og Altec Lansing hornsystemer brukes/brukte de på kinoer, JBL kjenner jeg ikke så mye til, har hatt et par engang. Har hatt mest av Altec Lansing sine hornprodukter, (kinohøytalere og diverse hjemme-hifi høytalere) og har endt opp med Altec Lansing model 19, modifisert litt her og der og vil ikke ha noe annet inn i huset....Lyden har lett for å bli for snill i vanlige høytalere for min del ihvertfall....Mine spiller ca. 105-106 decibel ut av en WATT, en meter fra kassa....De største CVéne hva klarer de?

CV er vel ganske billig iforhold til mye annet? Jeg har ikke sett på så mye annet da men...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rf - 7

Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Nyter hver dag trance på RF-7, spiller særdeles bra på dem Varmt anbefalt
    Hei har hørt disse på fest med ein denon surround på 7x125w spillte ekstremt bra... men kor får eg tak i disse. er det nettsider med priser å alt?
    og hvor i landet må eg reise får å få tak i di

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det er snakk om ekstreme høyttalere så er det vel nok å si Avantgarde.

Deres største basshorn kan nærmest drepe deg på max volum. 570KG og 7200watt power handling. Skummel Skummel sak

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Når det er snakk om ekstreme høyttalere så er det vel nok å si Avantgarde.

Deres største basshorn kan nærmest drepe deg på max volum. 570KG og 7200watt power handling. Skummel Skummel sak

Og ikke minst en helt jævlig pris

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •