Bestemt meg for B&W ASW750, trodde jeg... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Manic Miner
    Jeg er helt sikker på at SVS opererer med noen helt andre avanse prosenter enn resten av bransjen, og derfor får du helt enkelt mere produkt for pengene

Kvaliteten hos SVS er det intet å si på, og skulle noe gå galt er garantiordningen deres meget god, og dekker det aller meste uten at det blir stilt spørsmål, eller at subben skal inn til et lengrevarende verkstedsbesøk hvor du sitter der hjemme uten sub

Har du testa servicen til SVS.. UPÅKLAGELIG! De tar iallefall parti med kunden, så si altid. Men har heller ikke hatt noe problemer med andre hifikjeder på dette området ( de har vel tjent godt nok på salget du "klager" på ). Men SVS drives av entusiaster, samme som pmaudio når det gjelder kabler (der lages det jo kabler som kan konkurere med det meste, uansett pris).

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 8-Ball
    .............Er ute etter kjapp, kontrollert og kraftig bass til hjemmekino.

Noen som kan hjelpe meg med en avgjørelse her? SVS PB12 Plus2 eller ASW750?

Mvh
    Roy
    Regner ikke med at du har inntrykk av at noen SUB'er spiller 30Hz FORTERE enn andre ;-) ........................

Den virkelige store forskjellen på SUB'er er evnen til å levere "lineært" ned til 20Hz. Når det gjelder de to produktene du sammenligner, så vinner B&W på ett punkt: Størrelse.

En liten digresjon: Du skal kjøpe deg bil og valget står mellom en Mini Cooper og BMW 540. Bør du kjøpe Cooper'n......for da blir det bedre plass i garasjen ?

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    ....................Klipsch bruker av samme type, også på sitt RSW15 beist ( 15" aktiv + 15" slave i lukka kasse, KREVER GOD forsterker, med mange muskler).
    :grin: ....................kom til å tenke på den gangen SVS-tuben min "parkerte" en slik Klipsch både på trykk, hurtighet og dybde. MEN Klipsch'n er jo liten av størrelse da....................;-)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klipsch subben skuffa meg også.. spessielt med tanke på hurtighet . Passa litt dårlig til lynkjappe RF-7 etc liksom. Men men, gjorde jo sin del den subben og . Den kan jo også spenne beina dine om du går for nære den .

Newcomer 8-Ball sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men fikk ikke vite noe info om denne ultra modellen. Er den i salg enda? I så fall hvor?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er i salg i USA, men den er ikke CE-godkjent, så de selges ikke i Norge. Plus/2 gjør en (nesten) like god jobb

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg fåp slå et slag for Miller & Kresiel? Har det selv og har solgt det. Ta en tur innom Kontrapunkt i Olso, de selger det tror jeg

Newcomer 8-Ball sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akto; akkurat, fant ultra på div amrikanske sider men ikke i norge.

Flott med innspill gutter, takk for bistanden! (fordi om dere krangla litt) ;-)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg vet den ligger på SVS sine hjemmesider. Jeg kjøpte selv min der. Men direktesalg til skandinavia er stoppet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •