Cerwin Vega V-12F?? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 66 av 66
    Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Carver låter iallefall bra til å være "PA". Men de koster også skjorta! en xi1600 koster vel noe ala 16000kr??!
    xi2600 for å være litt pirkete
    Koster jo en del da...Men så kan den jo ikke sammenliknes med 2xNAD 218 heller da f.eks.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    åh.. hehe. Stemmer .

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA nå har jeg gitt de til broren min:P Han ble jo gla da:P

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klarte å ødelegge mellomtonene mine etter 1t30min 'passe' bruk. altså, det kommer kjempeulyd ved noe høyt volum og ved enkelte frekvenser. hadde volumknappen midt i mellom 23 og 00 på det høyeste. vi snakker ikke 1t30min kontinuerlig på dette nivået, toppen hver 3. sang.

meste av tiden brukte jeg en 2x200w forsterker(som jeg ikke husker navnet på), og så ble det brukt en denon pma(2x80w), kunne ikke spille like høyt med denonen siden det begynte å vrenge litt i bunnen rundt 23.

men det luktet jo ikke svidd? var ganske sikker på at hvis man sprenger en høyttaler så skulle det da hvertfall lukte littegrann?

hvor mye koster mellomtonene til disse høyttalerene? hifiklubben svarer ikke på mail, så hvis det ikke er noen her som vet det så må jeg ty til tlf.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Malmsteen
    klarte å ødelegge mellomtonene mine etter 1t30min 'passe' bruk. altså, det kommer kjempeulyd ved noe høyt volum og ved enkelte frekvenser. hadde volumknappen midt i mellom 23 og 00 på det høyeste. vi snakker ikke 1t30min kontinuerlig på dette nivået, toppen hver 3. sang.

meste av tiden brukte jeg en 2x200w forsterker(som jeg ikke husker navnet på), og så ble det brukt en denon pma(2x80w), kunne ikke spille like høyt med denonen siden det begynte å vrenge litt i bunnen rundt 23.

men det luktet jo ikke svidd? var ganske sikker på at hvis man sprenger en høyttaler så skulle det da hvertfall lukte littegrann?

hvor mye koster mellomtonene til disse høyttalerene? hifiklubben svarer ikke på mail, så hvis det ikke er noen her som vet det så må jeg ty til tlf.

Mellomtone til disse tror jeg ligger på 450kr.. ikke noe mer iallefall. V-serien til CV er nok ikke den som takler mest nei . Men til prisen overgår de det meste.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Mellomtone til disse tror jeg ligger på 450kr.. ikke noe mer iallefall. V-serien til CV er nok ikke den som takler mest nei . Men til prisen overgår de det meste.
    det er snakk om 450 pr stk?
    spilte forsovidt ikke noe bass-musikk da de røyk, pink floyd, hehe
    med mellomtoner som funker som de skal, låter de faktisk _veldig_ bra i forhold til pris. tilogmed pink floyd låt bra liksom, men det varte ikke lenge da, haha..

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •