eltax og proson - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    proson helt klart... har hatt litt av hvert av eltax... fy F**** for noe piss, aldr mer noe eltax

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Eltax Millennium 500, og de har nesten ingen mellomtone og en dårlig diskant, enda verre med bassene...!

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde noen Eltax Universe+atomic 10.2 sub for en stund siden, det var de første høytalere jeg hadde. Tror jeg betalte 2600,- for hele pakka. Og helt ærlig...i forhold til en del andre høytalere i samme prisklasse og spesielt da "design" høytalere spilte de helt kurant.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    asso. MÅ brøle proson her. har en kompis som har eltax millenium 500. vi tok en liten proson hfc10mk2 vs eltax millenium 500 test. vi koblet begge opp på samme forsterkeren (gammel marant'z på 2x200W) forsterkeren hadde 2 par utganger. så vi koblet eltax'ene på utgangspar 1 og proson'ene på utganspar 2.

konklusjonen var at proson spillte over dobbelt så høyt og hadde en mye klarere lyd. diskanten på eltax'ene var det verste..!!

men når det gjelder mine eltax symphony, men dobble 6,5" og 1"softdomediskant. så er det en grei høytaler. spiller ganske mye penere enn proson hfc10mk2. men kan jo selfølgelig ikke måle seg i DB.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •