XTZ 99 W12 eller Jamo E7Sub ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99 W12 eller Jamo E7Sub ??

Jeg har kommet frem til to subber som jeg står å vipper mellom.....

Jeg har lest en god del om Jamo og hørt en del Jamo høytalere, og eneste jeg kan si er at her får en mye krutt for pengene

Jeg ser også at Jamo subben har vunnet Eisa prisen 2004-2005 som en del av E- serien.

Men så i dag sendte jeg inn mail til Fyndbørsen for å høre deres menin, dette i og med at dem selger Jamoen.

Da fikk jeg i svar at jeg heller burde gå for XTZ subben som skulle gi mye mer for pengene, de sa også dette "Jamo subbarna är ej prisvärda." Da ble jeg litt skeptisk.

Nå har det seg jo slik at XTZ er et svensk merke osv... men er dette et faktum ?

Jeg håper noen kan hjelpe meg med litt erfaringer og kommentarer i dette subproblemet mitt

Jeg ser egentligt på Jamoen som et bedre valg selv her men.... tvilen skal komme en til gode sies det, eller i allefall noe i den dur.... :P

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antakelig har de mer fortjeneste ved å selge XTZ. Tror ingen andre selger dette merket, samtidig som Jamo er presset på prisen. Godt mulig det er god sub, har ingen aning...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jamo har veldig gode subwoofere i den prisklassen. Prøv å få hørt/sett E8SUB.5. Har den selv, etter å ha først testet E7SUB.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jamo E 7sub

Har nettopp skaffet en slik og har den forløpig på 30 dagers "leie". Liker den bare bedre og bedre, men det er ingen brumlebass som f.eks Proson leverer. Mens Proson rumler og bærer seg hele tiden, holder Jame en mer tilbaketrukket tilværelse men går dypere en Proson og trykker skikkelig til når det trengs. Til musikk av den litt mer avanserte sorten er den meget bra, selvfølgelig sett i forhold til pris.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •