Er dette Klipch-oppsettet bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Er dette Klipch-oppsettet bra?

Hei!

Jeg har sett på Klipsch's Reference serie og hører mye varme ord om den, så jeg vurderer rett og slett å skifte ut mitt B&W oppsett i Klipsch!

Oppsettet jeg vurderer er:
    Front: Klipsch RF-35
    Center: Klipsch RC-35
    Bak: Klipsch RF-10

Har nå B&W DM604 S3, DM601 S3 og LCR600, og syns det mangler litt trøkk i bassen, ellers er jeg fornøyd. Da jeg gikk fra CV V15-F til DM604, ble det litt vel forskjell i bassen, no jeg savner!

Så jeg lurer på om det blir bedre bass og dynamikk med Klipsch-oppsettet enn B&W-oppsettet?
    Er det verdt å investere i nytt?
    Det er spesielt til musikk jeg har lyst på mer bass, jeg skal skaffe meg sub til film, så det er ikke no problem.

Kom med kommentarer folkens :grin:

Mvh
    Frodo

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke regn med mye mer bass med klipsch, iallefall ikke noe mer dyp bass. Men klipsch er helt klart mye mer dynamisk. Og er mye mer fartsfylt. Kjøp heller en GOD subb! F.eks SvS plus (holder sikkert med den med 1 12", som ligger på 10000kr ny). Eller så har du jo Velodyne CHT-R 15" som er meget god. Eller om du rett og slett savner storeslem (CV bassen), så hvorfor ikke kjøpe 2x Cerwin Vega Classic 15" subbere, skal love deg at de skaper RØRE! De er helt utrolig morsomme. Anbefales! Men tar voldsomt med plass da . Kanskje SvS plus12 er greia, flytter endel luft den også.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En siste ting. Rotel 1070 er i minste laget til BW 604!! 1080 er MYE bedre! Eller en NAD 272(koster jo "kun" 5000kr). 604 SUGER strøm!!

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg tenkte å kjøpe meg Rotel RMB1066 og brokoble sånn at den blir 3x150w 8 ohm til fronter og center. Og bruke 1070'en bak. Vil ikke dette være nok da? Dypbassen er det der er bedre av, men savner punchen i bassen, på musikken...

Ang. sub har jeg vurdert 2 stk SVS PB10-ISD eller 1 stk SVS PB12-Plus/2.

Men er det noen plass på vestlandet jeg kan få hørt Klipch?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •