Gode stativhøyttalere m/sub?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gode stativhøyttalere m/sub?

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Audio Pro Blue Diamnond V2 og Black Vector V2 til min HK AVR 630 (skulle vente med surround). Nå viser det seg at stuen jeg skal flytte til er mindre enn planlagt.

Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette? Blue Diamond blir stikkende litt langt ut i stua. Finnes det noen stativhøyttalere som gjør samme nytten, bra på både musikk og film (mest musikk), med en tilhørende sub da regner jeg med?

Jeg har vært inne på Black Pearl V2 + en bra sub + Black Vector V2. Noen som har erfaringer med dette? Vil det spille like bra som Blue Diamond?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS lanserer en ny serie med SVS PB10-ISD med front, center og surroundhøyttalere. Hele pakken koster ikke mer enn 10-11K, og kan være verdt en test, dersom en skal tro Jan Ove på LSound.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er og nysgjerrig på den pakken fra SVS. Ellers har jeg tidligere vurdert System Audio SA510 på veggfeste. 5 av dem rund baut og en SVS PB10-ISD skulle gi bra lyd. Har du råd kan du jo vurdere SA710 eller SA720.

Black Pearl trenger godt med luft rundt seg for å spille bra og kan være litt vanskelig å plassere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •