Hvilken senter matche B&W 703 best? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer 8-Ball sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var problemet løst, snakket med klubben og de sa at det gikk fint å bestille en singel høyttaler. Så jeg satte inn en bestilling på en 703 høyttaler til jeg. Det blir jo endel rimeligere samtidig som at en får en høyttaler som matcher 100% til frontene klangmessig. 11500 kontra 19900 må sies å være en grei deal for en bra senter. Skulle jo bare bestillt 7stk 703 med akkurat samme embla blokkene på alle. :lol:

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 8-Ball
    Da var problemet løst, snakket med klubben og de sa at det gikk fint å bestille en singel høyttaler. Så jeg satte inn en bestilling på en 703 høyttaler til jeg. Det blir jo endel rimeligere samtidig som at en får en høyttaler som matcher 100% til frontene klangmessig. 11500 kontra 19900 må sies å være en grei deal for en bra senter. Skulle jo bare bestillt 7stk 703 med akkurat samme embla blokkene på alle. :lol:
    Anbefalte Hi-fi klubben det? Det er jo en litt spesiell løsning, i hvert fall utsendemessig. Den er vel heller magnetisk skjermet? Men klangmessig er det jo det beste. Og jeg som nevnte denne løsningen som en spøk...

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de fleste lydstudioer kjører det jo sånn. 5 eller 7 like høytalere så hvorfor ikke gjøre det hjemme?

Newcomer 8-Ball sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Anbefalte Hi-fi klubben det? Det er jo en litt spesiell løsning, i hvert fall utsendemessig. Den er vel heller magnetisk skjermet? Men klangmessig er det jo det beste. Og jeg som nevnte denne løsningen som en spøk...
    Helt klart en spesiell løsning hjemme. Men jeg driter i magnetisk skjermet siden jeg bruker proj. Og utseende gjør ikke noe siden jeg skal bygge kinorom fra scratch og kan senke "senteren" ned i scenen. Men jeg har god tro på løsningen som i utgangspunktet var en spøk. :-D

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det blir drit fett! har tenkt på å gjøre noe lignede selv. og siden en enkel høytaler ofte ikke koster så mye mer enn senteren så burde det jo nesten være mer effektivt avog til! :smile:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •