SVS-treff i Arendal 17.12.2005 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 110 av 110
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    *Skrik! - Hyl!* :-) Nå vil vi ha bilder!! :-)

Mvh.

Andreas

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Er litt skjelven ennå, Jeg har aldri vært i nærheten av en så "syk" opplevelse - Den ene etter andre ble lest opp, og jeg ventet bare på å høre et gledelseshyl bak meg, ved siden, foran meg, men ingenting skjedde. Og så den tiende lappen…. Olav Jeg… - Hva i hel…, det jo meg Yes………. Helt utrolig, det meste jeg har vunnet er vel en sånn hekla sak man skal henge på veggen. Det sprøe var at kompisen stakk av med 2. premien. Uansett premie eller ei, synes happeningen med Mr. Ron Stimpson var frydfull. Underveis i demoen hadde jeg bestemt meg får å kjøpe SBS-01 høyttalersystem men da med PB12-Plus/2 sub. Tror jeg går opp et hakk nå og velger Denon AVR-4306 – føler jeg har råd til det

Fikk en mail fra Jan Ove Lassesen i Lsound i dag som fortalte at julegaven er forventet leveringsklar i slutten av januar. Må nok i mellomtiden ta en tur til Lsound’s demorom for å vurdere 10’ern mot 12’ern

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, pokker til mas da?
    Her får dere et par bilder å titte på... enn så lenge.

Sjefen sjøl, Ron(ald) Stimpson:

Alle de fremmøtte:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekningen var spennende og jeg syntes det var smart av Lsound å gjøre det slik at man måtte være tilstede for å kunne vinne. Det gjør at flere besøker og at vinnersjansene øker for de interreserte.

Syntes ihvertfall min dag var vel brukt på besøket (3 timer kjøring hver vei).

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ojegtvol
    Er litt skjelven ennå, Jeg har aldri vært i nærheten av en så "syk" opplevelse - Den ene etter andre ble lest opp, og jeg ventet bare på å høre et gledelseshyl bak meg, ved siden, foran meg, men ingenting skjedde. Og så den tiende lappen…. Olav Jeg… - Hva i hel…, det jo meg Yes………. Helt utrolig, det meste jeg har vunnet er vel en sånn hekla sak man skal henge på veggen. Det sprøe var at kompisen stakk av med 2. premien. Uansett premie eller ei, synes happeningen med Mr. Ron Stimpson var frydfull. Underveis i demoen hadde jeg bestemt meg får å kjøpe SBS-01 høyttalersystem men da med PB12-Plus/2 sub. Tror jeg går opp et hakk nå og velger Denon AVR-4306 – føler jeg har råd til det

Fikk en mail fra Jan Ove Lassesen i Lsound i dag som fortalte at julegaven er forventet leveringsklar i slutten av januar. Må nok i mellomtiden ta en tur til Lsound’s demorom for å vurdere 10’ern mot 12’ern
    Må bare gratulere så mye! Vi var en del forventningsfulle der ja. Kjekt å kunne oppgradere andre ting nå da.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer ojegtvol!

Newcomer Kalle167 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TechCF
    Trekningen var spennende og jeg syntes det var smart av Lsound å gjøre det slik at man måtte være tilstede for å kunne vinne. Det gjør at flere besøker og at vinnersjansene øker for de interreserte.

Syntes ihvertfall min dag var vel brukt på besøket (3 timer kjøring hver vei).
    Er det ditt bakhode jeg ser nedert i bildet TechCF? så litt kjent ut! :P

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Bra demo igrunn

det var jo bra den demoen, syntes de 5.5 tommerne yta bra selvom den ene bakre høytaleren ble sprengt, det hørtes igrunn veldig bra ut, diskanten i de var veldig deilig egentlig.
    bra jobba av svs å få det første høytaler sett tel å spella så bra.

den trekningen var ganske extrem, bare åhh, håper det blir meg, følte bare sjangsen ble større og større ;D

men jeg og brodern stakk ikke av me noen verdi saker, bare litt kunskap om svs =)

det var værdt 3 timer kjøring, han sa my interisant han stimpson =)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reportasjen er nå lagt ut. Den finner du her; http://avforum.no/forum/artikler/29030-reportasje-svs-treff-arendal.html

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dere synes det var kjipt å gå glipp av 10k premien.... jeg fikk vite når jeg ble frisk at hvis jeg hadde hatt forsikring(riktig vel og merke) før jeg ble syk. hadde jeg hvert 100-150k rikere!

det er surt å få høre etterpå! :evil:

men det er nå bare sånn livet er, man kan ikke tenke på sånnt. da blir man bare gal!

syntes demoen var helt grei. trodde det skulle være på hotell rom alla plaza, så blei litt skuffet på den måten.
    det var foresten aalt for kjedelig for lillebroren min... :smile:

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •