Wharfedale

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Wharfedale

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wharfedale

Noen som vet om forhandlere i Oslo som har Wharfedale høyttalere? Skulle gjerne sett på Diamond 8 DFS. Pris på denne?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan høyttalere er det? jeg fant dem ikke på www.ljudia.no de selger det merket og de har butikk på grunerløkka i oslo. Har hørt at Wharfedale ikke er spess bra, er det noen spisiell grun for at du skal gå for de høyttalerne?

Newcomer booyy sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da anbefaler jeg deg heller og brenne opp pengene dine..hatt det merket selv og det er ikke spess bra

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, mange positive svar.. Det er dipol surroundhøyttalere. Burde kanskje heller gå for Gale 3060B? Ser det er en del her som har gode erfaringer med den.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av martin0958
    Hehe, mange positive svar.. Det er dipol surroundhøyttalere. Burde kanskje heller gå for Gale 3060B? Ser det er en del her som har gode erfaringer med den.

haha... ja da går du for Gale uten tvil. det meste fra ljudia er ikke spess bra. De leverer gode miksere og dj'utstyr. men forsterkere, høyttalere er ikke noe man ønsker å bruke penger på. Da er det bedre å kjøpe noe av litt bedre kvalitet som forhåpentlig vis gale er.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wharfedale som selges på Ljudia er PA og må ikke blandes sammen med Wharfedale HiFi höyttalere . Det er absolutt ikke noe galt med disse,og prisen ligger på ca.2000,./par

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jackoo
    Wharfedale som selges på Ljudia er PA og må ikke blandes sammen med Wharfedale HiFi höyttalere . Det er absolutt ikke noe galt med disse,og prisen ligger på ca.2000,./par
    Takk. Vet du om no sted i byen jeg kan høre de?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært litt borti warfedale før og har ingen god erfaring fra dem. Middelmådig lyd og dårlig kvalitet. Membran som begynnte å sprekke osv på ikke spesiellt gamle høyttalere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke helt missnøyen med wharfedale egentlig , det spørs jo egentlig hva som er lytteobjektet da men. Må jo tenke på lyd pr kroner og hva lytteren er ute etter og.
    Har wharfedale sp 85 kjøpte de egentlig bare for og ha et par billige høytalere ,fikk de for 1500 koster vel egentlig opp under 4 tror jeg.

Høtaleren imponerte meg i alle fall veldig i forhold til det jeg hadde forventet , diskanten har en varm klang som er lett og like og det er mer punch i bassen en de fleste høtalere jeg har hørt med 1 6,5" element .
    Eneste og si noe på er at det er litt lite mellomtone ..

Spesielt på kvinnelig vokal er bare høytalern utrolig mye bedre en jeg hadde trodd ..
    Wharfedale er ikke noe kjent i Norge men er jo tross alt en av Englands største høytaler produsenter .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •