Helicon 400 el. Electra 936? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det rimer godt med mine erfaringer også. Det er ikke så lett å finne en god amp til H400. 703 derimot er ikke så vanskelig. Får man klemt ut det ytterste derimot så holder jeg personlig en knapp på H400. Slik du beskriver hva du savner tror jeg du ville gjort det samme.

Sitat Opprinnelig postet av Ole18
    VAr kobla til den nye forsterkeren til Thule.. Husker ikke navnet for jeg kunne aldri tenkt meg den,, overprisa er den. 2x250watt 8ohm@1khz var den ihverfall. Men jeg syntes 703 og 804s som jeg gjorde direkte sammenligninger med fungere mye bedre med samme forsterker

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SEB
    Jeg gjorde det, men det var ingen lett beslutning - har vært godt fornøyd med mine Suite-høytalere, og har lenge siklet på Helicon. Men, blir nok godt fornøyd med JMLab, ja (henter de på lørdag)
    Gratulerer!Selv siklet jeg litt på de vakre H800,men har ikke angret ett sek på at det ble 946 i steden.Etter at innspillingtiden er over,er jeg storfornøyd med lyden.Opplever det samme som deg,utrolig mye detaljer Electrane får med seg og samtidig har mine den punchen jeg var ute etter.De virker som de trenger mye forsterkerkraft,for å yte maksimalt.Prøvde i går med en Vincent SV233(2x200W),og må dessverre innrømme at det fungerte mye bedre enn med Primaren min(2x100W).
    Greide allikevel i sterk Jack Daniels&Coca-Colarus å få VC til å gå i "selfprotect".Må legge til at det var ved seriøst hårete volumnivåer :!:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •