Hva passer best??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Hva passer best??

Heisann.
    Har nettopp begynt å så smått få istand noe greier på gutterommet, og trenger litt hjelp.

Jeg har i fronten Cerwin Vega CLSC-10 10"
    Senter har jeg CLSC-6C 6-1/2”

Kjøper meg 15" Subwooferen til CV i løpet av et par uker tenker jeg (gleder meg!) men hvilke høytalere fra CV passer best for meg bak?
    Er det CLSC-6 6-1/2” eller noen andre? Har virkelig ikke helt peiling...kan seff spørre i HIFI klubben i fredrikstad her, men synes det er kjekt med litt info fra andre enn butikk mennesker!!

Forsterkeren jeg har akkurat nå er noe 5*80w greier fra Panasonic, ikke noe og skryte av, men den funker! Den skal også byttes ut....med hva er jeg ikke helt sikker på enda men sikler litt på NAD (må høre litt først).

Håper på svar!

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan kjøpe deg et til par med clsc 10 eller kjøpe clsc 6. Du bør også se på harman/karon sine receivere, anlegget blir mye kulere med en HK, enn en nad.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekka ut clsc 6 nå på hifi...sikler litt på den nå!

Synes Harman/Kardon er fresche saker! Men pris i forhold til NAD? Jeg har bare hørt på en CV elsker om at NAD er saker, så jeg takker for all info om andre ting også. er åpen for alt, men en surround reciever til over 4500,- 5000,- regner jeg med at jeg ikke vil gå! Ikke på gutterommet! Det må bli når jeg flytter ut og har en mer stabil lønn (eller når jeg bor hjemme med en mer stabil lønn, hehe) enn den lærling lønna jeg har nå!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •