Jbl Lx-66

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Jbl Lx-66

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Jbl Lx-66

Jeg har et par JBL LX-66 høytalere, som jeg kjøpte for en del år siden.. Jeg er kjempe fornøyd med de, men lurer litt på om det er jeg som ikke har peiling på lyd eller om det virkelig er et par gode høytalere. Lurer derfor på om det er noen som kjenner til eller har hørt/har disse høytalerne? Og hva de i så fall har å si..

På forhånd takk.....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Om ikke jeg tar feil så hadde jeg et par av de, hvist det er de som er 200 W.
    Jeg brukte de på en pioneer sx 1250 og fekk en lyd som var utrolig god. Dette er et par høytalere som er meget bra om det er de som jeg mener da, uheldigvis så sprengte jeg mine.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dons599
    Jeg har et par JBL LX-66 høytalere, som jeg kjøpte for en del år siden.. Jeg er kjempe fornøyd med de, men lurer litt på om det er jeg som ikke har peiling på lyd eller om det virkelig er et par gode høytalere. Lurer derfor på om det er noen som kjenner til eller har hørt/har disse høytalerne? Og hva de i så fall har å si..

På forhånd takk.....
    vet du hvor jeg kan få nye elemnter til mine jbl lx66 ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjempebra høyttalere

Lydmessig er disse helt på høyden med høyttalere til ca. 10.000 i dag.

Når man ser på høyttalerelementer, er det mange konstruksjoner som er 10 og 20 år gamle som fremdeles brukes i High-end høyttalere i dag. Det er som en skrev, høyttalere i high-end klassen har vært på et nivå som det er vanskelig å overgå de siste 30 årene. Designen og størrelsen har nok endret seg til det bedre, dvs. du får bedre små høyttalere i dag enn tidligere.

JBL LX66 er ikke high end, men veldig gode og ganske nøytrale til all slags musikk selv om deres styrke ikke er kammermusikk. De er litt store og gammeldagse i form.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •