the Diamond versus the Pearl

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer olejonny sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

the Diamond versus the Pearl

Hva er egentlig forskjellen mellom Black Pearl og Black Diamond, sett bort fra størrelsen? Kan man bruke 4 Pearls i stedet for 2 Diamonds og 2 Pearls i et surroundoppsett?

De ser jo like ut på papiret.

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olejonny
    Hva er egentlig forskjellen mellom Black Pearl og Black Diamond, sett bort fra størrelsen? Kan man bruke 4 Pearls i stedet for 2 Diamonds og 2 Pearls i et surroundoppsett?

Man kan fint bruke 4 B. pearls ja.

Black diamond går på papiret ned til 28Hz, black pearl går "bare" til 40 Hz
    Også er det anbefalt litt mer effekt på black diamond (25-150) mot 25 - 125 på black pearl

Så eneste forskjellen er at black diamond spiller litt dypere grunnet større kasse.

Har black diamond v.2 selv, og er kjempefornøyd. Har ikke hørt på Black pearl ennå, men den får jo masse skryt.

Til hjemmekino tror jeg nok det er greit å satse på en sub i tillegg.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av olejonny

Siden jeg har begge så kan jeg jo fortelle deg att bd går dypere i bassen,jeg bruker bp som bakhøytalere i mitt oppsett. den dagen jeg fikk bp så kunne jeg ikke dy meg jeg måtte teste disse litt skikkelig i stereo, og jeg ble mild sagt forbauset over hva de klarer å prestere også av bass. Vurderte faktisk da å gå til anskaffelse av 1 par bp til og bruke disse både foran og bak dette på grunn av litt lite rom men også forde jeg lar en sub ta seg av det aller dypeste
    så vist du ikke har ett stort rom så kan jeg trykt anbefale dette men da med sub for dypbass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •