plassering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: plassering

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

plassering

Har kjøpt meg ny leilighet i blokk. Problemet er hvordan jeg best kan integrere anlegget inn i leiligheten uten at det går for mye utover plass og hensynet til naboer. Hva er det beste underlaget for å sette høytalerene på, hva er den beste løsningen på kabelstrekk til bakhøytalerene og projektor? Hvilket oppheng er det beste å bruke?? Er det nok med en enkel universalt oppheng?? Eller er det beste å bygge en boks til PJ'n?? Med tanke på at det er ganske liten leilighet og med tanke på støy.. Lerret eller screengoo?? Masse spørsmål... Alle tanker og erfaringer fra anlegg i liten leilighet er hjertelig velkommen..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på støy,så tror jeg det beste er å bruke spikes på høytt.og stein heller under.De går det forresten an å få kjøpt hos flis forhandlere

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabelstrekk - greieste der er vel å legge dem i kabel lister. fåes kjøpt bl.a hos biltema, maxbo osv.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blås i naboene, du må finne optimal plassering for ditt bruk. Det er like mye bråk uansett... Steinheller og spikes må du gå for, for å skåne de andre, det er det eneste du behøver å tenke på. Ellers må du sette opp anlegget skikkelig...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •