Martin logan høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Martin logan høyttalere

Noen som har hørt martin logan sine rimeligste serie Scenario som et komplett surround sett? Veldig nysgjerrig på elektrostater, for det gir visst en helt annen lyd opplevelse, og det er jo det vi fleste er ute etter :roll: Jeg vet enda ikke prisen på disse. Men, anses disse for å danke ut de fleste i sin pris klasse? skal trå forsiktig her :wink:

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen på scenario er 29 000,- hos www.oslohificenter.no , men det er ikkje dei billigste.

Dei billigste heiter script (koster 26 000,-) og er beregnet for å henges opp på veggen viss eg ikkje husker heilt feil. Uansett får du sikkert ein demonstrasjon hos dei

Eg har også sett på ML høgtalere eller Avangarde Aqoustic hornhøgtalere, men det er nok ein del år fram i tid

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elektostater er helt nydelig...hvis du hører mye på klassisk musikk. Til film kan jeg ikke tenke meg at det skulle være så bra. Du får ihvertfall mye mer passende høyttalere til den prisen av et 5.1 sett med Martin Logan. Et sett med dipolhøyttalere basert på dynamiske elementer bør vel være mye mer egnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Prisen på scenario er 29 000,- hos www.oslohificenter.no , men det er ikkje dei billigste.

Dei billigste heiter script (koster 26 000,-) og er beregnet for å henges opp på veggen viss eg ikkje husker heilt feil. Uansett får du sikkert ein demonstrasjon hos dei

Eg har også sett på ML høgtalere eller Avangarde Aqoustic hornhøgtalere, men det er nok ein del år fram i tid
    Det er riktig. De skal henge på vegg. Elektrostater og horn låter fantastisk på rett type musikk. Men for folk med litt bred musikksmak så er det ikke så mye å samle på. Hvis man er ute etter litt annerledes høyttalere så kan jeg varmt anbefale dipolhøyttalere, og "ordinære" høyttalere med båndmellomtone og/eller bånd-/ribbon diskant.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Martin Logan har no fått skryt i surround oppsett som eg har lest, Trur nok og dei låter godt til anna enn klassisk. Har ikkje hørt på ML enda så kan jo hende eg tar feil.

Og Avangarde med tilhøyrende basshorn trur eg passer til eit variert musikk-spekter og, men får ta ein tur innom og lytte når eg er i Hovedstaden neste gang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •