Noen som vet noe om Canton...??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Noen som vet noe om Canton...??

Er det noen som kjenner merket Canton. Er det bra kvalitet/ merke?? Går med planer om dette systemet: http://www.canton.de/index.php?pg_id=17,30,movie6.1mxii
    Syntes personligt at det spillte musikk ok. Noen som vet hvordan det duger som hjemmekino?

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenthlar
    Er det noen som kjenner merket Canton. Er det bra kvalitet/ merke?? Går med planer om dette systemet: http://www.canton.de/index.php?pg_id=17,30,movie6.1mxii
    Syntes personligt at det spillte musikk ok. Noen som vet hvordan det duger som hjemmekino?
    Har omtrent samme settet hjemme her. Det er et sett som gir god lydkvalitet for pengene. Jeg synes det er bedre på hjemmekino enn på musikk. Personlig synes jeg ikke slike sett med bittesmå høyttalere gjør noen særlig god jobb på musikk i det hele tatt, men skal du ha høyttalere i denne klassen, så er ikke Canton noe dårlig valg. KEF har vel også fortsatt taket på slike sett.

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en kamerat som har dette anlegget fra canton, sammen med en rimelig yamaha reciever.. Funker greit, spiller høyt som bare det. Men det blir ikke det samme som med gulvstående synes nå jeg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •