Beste protable headset

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer soelvberg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste protable headset

Hei.
    Hva er det beste portable headsetet som jeg kan kjøpe... Da tenker jeg på de små pluggene som man putter inn i øret... La meg også si en maks pris påca 500,- Driter nemlig ikke penger...

Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Propper hva er det?

[COLOR=Magenta]Hvis det må være propper vil jeg annbefale Koss the plug. De er myke så slipper du å få såre ører...

Newcomer Peterman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får sannsynligvis Beyerdynamic DTX20 ned i postkassa i løpet av de nærmeste dagene. Skal brukes med mp3-spiller. Kan komme med tilbakemelding når jeg har fått testet dem.

Har forresten prøvd Koss the plug, og foretrekker orginalpluggene som fulgte med ipoden fremfor dem. Lyden drukner i dårlig pløsebass.

Newcomer soelvberg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peterman
    Jeg får sannsynligvis Beyerdynamic DTX20 ned i postkassa i løpet av de nærmeste dagene. Skal brukes med mp3-spiller. Kan komme med tilbakemelding når jeg har fått testet dem.
    Hører gjerne fra deg da du har testet disse

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg opp gjennom årene gått gjennom all verdens hodetelefoner i prisleiet rundt 500kr. Sony, Panasonic, Sennheiser og sju(!) par Koss Porta Pro, men de absolutt, soleklart beste jeg noensinne har hørt har jeg nå! AKG K-26!
    Og de er ikke så galt priset heller. Selges hos HFC for 425 kr, så løp og kjøp!

Newcomer Peterman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av soelvberg
    Hører gjerne fra deg da du har testet disse
    Har brukt DTX 20 i et par dager nå. Førsteinntrykket sammenlignet opp mot billigpluggene som fulgte med ipoden er at lyden er mer detaljert og oppløst, det er mer luft mellom innstrumentene. De har en ganske lys klang, hadde personlig foretrukket litt varmere lyd. Bassen er ikke det helt store ennå, men kan godt være de løsner litt mer etter en stund. Passformen er bra til mine ører, kan fint jogge med dem uten at de faller ut.

Sammenlignet opp mot de hvite billigpluggene er det ingen tvil om at de gir bedre lyd, men det er fremdeles en øreplugg. En hodetelefon, f.eks Beyerdynamic DT231 gir veldig mye bedre lyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •