Cerwin Vega New stroker 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin Vega New stroker 12

Hei!!!
    Lurte på pris på New Stroker og vor man må hendvende seg for og få tak i 2 stk sånne og en eventuell forsterkar,regne me at d må være et kraftværk av en forsterkar for og drive 2 sånne...håper på hurtig svar!!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    se på raaudio Der kan de hjelpe deg både med sub og forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sub og forsterker.

ja dyr obby må man ha....har ikke noe sinnsykt hjemmekino.satser mer på bilstereo og sånt stash.strokern var litt dyr...noen som vet side der de forandler ALPINE sub og forsterkere og alt samma...må bygge noe rått i løpet av vinteren...hehe

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finns plenty av merker som er verdt å bruke penger på
    se på :
    morel.no
    Engenaudio
    iceaudio
    musicaltransparency

Der har du noen butikker som selger stort sett noe for enhver smak, hvis du ikke finner noe snax hos raaudio

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile takker.....

Takker og bukker for gode linker og tips,bra at d er et forum der man kan få hjelp av andre for og velge den beste subben...er ute etter 2 vanvittige subber,helst 12" som spiller bra...har mest løst på di kjente merkene som jeg har hørt om Alpine,boston,jvc,cerwin vega,pioneer,ma-audio.....
    ar du nåkka erfaring fra ma-audio subbene eller en link der jeg finner informasjon om di...hehe.....unnskyld at jeg maser men veit ikke så altfor mye på dn fronten...så jeg setter pris på d dere kan hjælpe meg me...

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av de merkene du nevner der hadde jeg gådd for cerwin vega ivertfall.

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte heller ikke di merkene du ramset opp der. JVC er ihvertfall noe jalla (subbene) og en kompis av meg har MYE! pioneer subber og jeg syntes ikke dem spiller noe bra.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil du ha noe som spiller høyt?
    Er mange elementer som kan dekke behovet ditt der tror jeg.
    cadence har endel elementer, ud,triplex,solostriker,beast,wild beast, beast master. alt til både smak og pris

så har du earthquake har jo også noen snadder elementer.
    subzero, magma fks.
    Det finns stort sett alt, men er ikke sikker på om cv var det jeg ville valgt.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjorye
    Takker og bukker for gode linker og tips,bra at d er et forum der man kan få hjelp av andre for og velge den beste subben...er ute etter 2 vanvittige subber,helst 12" som spiller bra...har mest løst på di kjente merkene som jeg har hørt om Alpine,boston,jvc,cerwin vega,pioneer,ma-audio.....
    ar du nåkka erfaring fra ma-audio subbene eller en link der jeg finner informasjon om di...hehe.....unnskyld at jeg maser men veit ikke så altfor mye på dn fronten...så jeg setter pris på d dere kan hjælpe meg me...

Det finnes andre steder å få tak i ny stroker. du kan gå på mobilsentrum.no eller megabillig.com Der koster den minder. utifra hva jeg har forstått så tror jeg du skal lete lenge etter noe råere enn de nye stroker og stroker pro, når det kommer til kvalitet og ytelse, da er også prisen med i bildet. Så hadde jeg vært deg hadde jeg spart litt til og heller gått for stroker.. De har også fått bra omtale når det gjelder lyfkvaliteten også!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stroker pro 15 fra sia

Forsida

reconings kit

kassa den kommer i

kassen med bassen

jeg har utrolig trua på denne bassen den fikk en utrolig bra omtale på http://caraudiomag.com/testreports/0510cae_cvstroker/

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er kvalitets basser uten tvil. Og den spiller forbaska RÅTT! samtidig spiller den bra. Og der er det mange som stryker i faget. Selv har jeg Rockford Power stage 1 serien, dyre greier, men fin lyd, litt lite SPL for noen kanskje men..

Anbefaler begge de nye stroker modellene, utrolig bra element. Men de krever også forsterker så det synger etter.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cadence Wild Beast er skikkelig bra den og, var den jeg skulle ha, men fikk ikke skaffet den til saftig nedsatt pris . Så da ble det Rockford..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile hmmm!!

ja,her var d mange som hadde svart og de fleste var jo forr strokern....ar jo lyst på dn men sko likt og hadd råd til 2 stykker....men går ut ifra at 1 holder i massevis????er dn på mange watt dn stroker pro???har en 15oo watts forsterker på handa,er litt usikker på merke..... vil den bli krafti nok til og drive stroker pro maximalt????setter pris på alle svara jeg har fått...håper på mere jelp....hehe.....har lyst til og bygge noe vanvitti som konker ut alt og alle....en kompis av meg han spilte 143,5 db på dbdrag og an hadde 2 type r 12" og 2 jensen forsterker,1 inn på kvær subb...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm for å dra strokerpro fult ut trenger du ivertfall 3000watt rms hvilket merke er den forsterkeren du kanskje kan skaffe da?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool 1 spørsmål til....hehe.....

på mobilsentrum hadde dem jo fin pris på new stroker 12"....sto at dn va på 2000 watt???stemmer d??og va vil d si i db på en åpen kasse når den blir drevet for fullt??????går ut ifra at cerwin vega har forsterker som er beregnet for den subben??????

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    hm for å dra strokerpro fult ut trenger du ivertfall 3000watt rms hvilket merke er den forsterkeren du kanskje kan skaffe da?
    3000 "ekte" watt rms er sjelden kost.
    Jeg hadde satset på noen annet enn stroker.
    Den spiller nok ræva av det meste på et db-drag, men det finnes mange andre alternativer som kan rettferdiggjøres.
    De beste hjemmelagde subbene jeg har hørt, var peerless xls 12". Hvis du har to slike, kan du slippe unna med en mindre forsterker (billigere).
    Du kommer ikke til å savne bass med denne kombinasjonen, og du får i tillegg ekte dypbass med disse i lukkede kasser.
    Earthquake er også et godt alternativ, som fungerer veldig godt. Jeg har vært med på å bygge et par slike subbere, og de skuffer aldri.
    Stroker er kanskje kulere å vise frem, men det er jo lyden som teller
    Nå kommer sikkert alle de hardbarka CV-fansene til å rive av meg pungen, men det driter jeg i

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er litt usikker på ka eg skal satse på....Forsterker Xzound Gold 5100 - 1200W 5ch en bra forsterkervalg til for eksempel en stroker eller må d være en som er hakke kraftiere???har gjort en sånn øveli prisoverslag på cv på mobilsentrum.. me stroker 12 tommer og 6x9 høyttalere og forsterker til dm en cv EXL 400.4 4x100w og npkka mer men d blei ikke så himla dyrt som jeg hadde trodd....stroker pro kosta jo nestn 8000 og var i 15 tomma og d blei litt for dyrt i første omgang...hehe.....trenger jo ikke og være så brutalt til og bynne me bare at d er mye bedre en standard bilstereo så kan man jo bygge seg oppover me noe bedre......

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe jeg hadde ivertfall ikkje kjøpt den x-sound forsterkeren den er ikke i nærheten av kraftignokk til å dra en stroker.. Buril leste du den testen av strokerpro jeg linka till litt tidligere i diskusjonen? var utrolig bra lydkvalitet på den ifølge testen. å 3000watt rms er jo ikke så skjelden kost nå idag om man snakker bilstereo :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Javell...hva slags merke på forsterker finns d som har 3000w rms da????eg trur jeg blir og gå for dn stroker 12",ikke pro, dn andre...har ikke råd til pro versjon....dn får eventuellt komme seinere....
    Husker tilbake til de gamle stroker subbene, de spilte jo no sinnsykt når dem blei drevet på max....hehe....er vell ikke så lenge til jeg bestiller det stase jeg skal a og da blir d bygging....hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

reimers

Øh,jeg er ikke helt sikker på hva slags merke dn er....tru om d hva macrom eller phoenix gold....usker ikke helt...men det kan jeg jo sjekke men den blir da lite sannsynli kjøpt når den ikke er krafti nok...hehe....gleder meg til og bynne og bygge.......

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •