Dali Ikon 7 vs. B&W 704 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg aner ikke om disse har prosessoringang, men hva med de semidigitale til tact/lyngdorf? samme prisklasse

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trygve L
    Jeg aner ikke om disse har prosessoringang, men hva med de semidigitale til tact/lyngdorf? samme prisklasse
    Nope

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva Arcam FMJ A32? Skjønt, jeg har hørt denne sammen med 704, og personlig tror jeg Thule er en litt bedre match, det låt nesten litt for analytisk. Dog, smak og behag, kan godt være du hadde likt det, selgeren på HFK holdt på å implodere av begeistring.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Hva Arcam FMJ A32? Skjønt, jeg har hørt denne sammen med 704, og personlig tror jeg Thule er en litt bedre match, det låt nesten litt for analytisk. Dog, smak og behag, kan godt være du hadde likt det, selgeren på HFK holdt på å implodere av begeistring.
    Hvis jeg ser litt bort ifra dette med prosessorinngang. Hvilke forsterkere er det egentlig som passer best B&W (703)?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her vil du få like mange svar som det er merker, er jeg redd. Jeg har sett Arcam, Denon, ICE, NAD, Parasound, Rotel, Thule og TacT anbefalt til B&W (600 og 700) her på forumet, og det er bare de jeg kommer på i farta.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cayin S200 låter kjempemessig på 703. Selv bruker jeg NAD Silverline serien på de, og i mine ører så er det helt konge. Men jeg er på vei til å skifte ut noe av elektronikken... Parasound A21 effekttrinn er på ønskelista, men det blir ikke det før til sommer. Hvis da ikke midgard Audio/Rotel sine ice moduler imponerer STOORT! (noe jeg tror og håper de gjør, fordi de er endel rimeligere ). Men har du tenkt på Denon pma 2000 da ? den har jo prosessor inngang også! Koster 14000kr.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Cayin S200 låter kjempemessig på 703. Selv bruker jeg NAD Silverline serien på de, og i mine ører så er det helt konge. Men jeg er på vei til å skifte ut noe av elektronikken... Parasound A21 effekttrinn er på ønskelista, men det blir ikke det før til sommer. Hvis da ikke midgard Audio/Rotel sine ice moduler imponerer STOORT! (noe jeg tror og håper de gjør, fordi de er endel rimeligere ). Men har du tenkt på Denon pma 2000 da ? den har jo prosessor inngang også! Koster 14000kr.
    Har svart på det med Denon PMA 2000AE tidligere i tråden. Den hadde ikke nok krefter, låt ikke bra.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •