Høytaler kjøp, hva synes dere om rådet til Hifi-Klubben? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja radio er fint å ha, spesielt om man har dame som ikke skjønner hvorfor alle disse stereo greiene skal stå på stua "Men du vil da ha radio vil du ikke?"

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiovector spiller meget bra med mer enn nok bass i min stue som er nesten 50kvm. Hadde en subb, men solgte den. Har også vert innom thule sinde produkter. Gud som de spiller, men over lang tid med høyt volume så kan de klippe. Dette er vel nevnt over en plass. Har hatt Bw602 som er en glimrende høytaler, men den mangler nok liss bass for min del.

Har også hørt mye på BW sine 604. og de er meget bra, vet ikke åssen 603 høres ut. Vil anta at de spiller likt.

Noen Klipsch er kanskje noe av det som du ønsker. Finst en del brukt på markeder rundt omkring. Så noen SF-1 til en meget fin pris for noen dager siden. Dtte er en artig morroklump som faktisk spiller overaskende bra også ved lavt volume.

Det vigtigeste er at du lytter til noen kobinasjoner med DIN musikk selv. Også gjerne et systen som ligger langt over din prisklasse, da har du noe å sammenligne med.

Thule har jeg stor tro på, men marantz sin lyd filosofi er noe jeg liker meget godt.

For å nevne andre butikker som er konkuranse dyktige med HIFI klubben ( liker ikke den lokale butikken ) så er Hifi center kjeden. Oslo Hificenter og Hifi huset ( de har myyyyye brukt utstyr som er meget bra) i Bærum verdt en titt innom. Alle de har nettsider.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep
    Hifi huset ( de har myyyyye brukt utstyr som er meget bra) i Bærum verdt en titt innom. Alle de har nettsider.
    hifi huset i bærum, de har ganske mye mer enn det som står på internett sidene sine vil jeg hvertfall tro, de har et helt hus fullt av anlegg, man kan sikkert gå å lete i en hel dag for å finne produkter. Så om man skal ha noe er det sikkert lurt å ta turen din også. Kan bli langt for noen men..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, var å hørte på Dali concept 10 og Nad 372...hørtes bra ut..med tanke på å bygge på med en 272...senere. Men lurte på hva folk mener om B&W DM604 S3, fikk ikke hørt på den i dag, men den virker jo ganske grom..den har dog bare 2stk ,7" bassere da...

Vil jo ha en allrounder egentlig..som tåler juling..

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo en bra høyttaler, tror de fleste er enig om det, men spørs om ikke den blir litt for tam for noen, den er liksom ikke en basskonge, tror du vil få mye mer ut av Concep 10 da, har ikke hørt de men har hørt 604.

Smak og behag.. Jeg hadde ikke kjøpt de, jeg synes ikke de er verdt prisen i forhold til mange andre høyttalere.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AMK
    Hei, var å hørte på Dali concept 10 og Nad 372...hørtes bra ut..med tanke på å bygge på med en 272...senere. Men lurte på hva folk mener om B&W DM604 S3, fikk ikke hørt på den i dag, men den virker jo ganske grom..den har dog bare 2stk ,7" bassere da...

Vil jo ha en allrounder egentlig..som tåler juling..

Tror nok Dali C10 er sakene for deg ja . Men for all del BW 604 tåler UTROLIG mye juling!! Men trykker mindre da. Men faktisk er den mer effekt/strøm sulten enn Dali concept10 ...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •