Jamo SW 2010

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Jamo SW 2010

Newcomer Trancton sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jamo SW 2010

Jeg kjøpte for noen år siden en Jamo SubWoofer SW 2010. Det er en rimelig heftig sub som kan skade et hvert naboforhold. Jeg kjøpet nemlig denne som en utstillingsmodell, og fikk derfor ikke med meg noen manual eller noe...

Har i den forbindelse et par spørsmål som noen forhåpentligvis kan svare meg på... Har funnet følgende info om den, men det er da også det eneste... http://www.cinenow.com/us/materiel.php3/tid,4/id,353/

- Er dette en bra sub?

- Bak på suben er det 4 RCA innganger... Hvilke(n) skal jeg egentlig bruke? (Jeg har en HK AVR5500 receiver og kjører et 5.1 oppsett.)

- For øyeblikket har jeg (unnskyld uttrykket) rævva høyttalere og kabler. Radionette høyttalere (*skjems*) og helt ordinære billige sort kabler med rød/hvite plugger... En kvalt katt vil låte bedre enn høyttalerne mine. Vil skikkelige kabler gi meg merkbar ebdre lyd. Hvor viktig er det å velge rett kabel for sub'en?

- Siste spørsmål, når jeg har sub'en på, gir den bra bass når jeg ser på TV (stereo), men med en gang jeg ser på DVD 5.1, så er det svært liten guff i den... Regner med det er noe med koblingen, men er det noen som har peil her og kan gi meg et hint?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ekstremt liten forskjell på kabler. I de tillfellene jeg har funnet det verdt å kjøpe noen litt bedre kabler er på lengre strekk (over 5m) og på høyttalere som trenger mye effekt. Svært mange mener at de ikke hører noen forskjell i det heletatt.

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du!

Jeg tror den subben din er bra jeg, har jamo sub selv og er meget fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •