Extreme sett fra Electricplanet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Extreme sett fra Electricplanet

Er det noen som har hørt på disse høytalerne ?
    http://www.electricplanet.no/default...ion=123&id=584

Trenger et begynnersett med bra lyd.

HT

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres nå litt jalla ut spør du meg,men jeg har tatt feil før... men hvis ikke jeg husker feil så var det visst noen høyttalere fra eltax som visst låt veldig bra til prisen. eltax liberty tror jeg det var,men har sikkert gått ut av produksjon nå. de lå ihvertfall i det prisjiktet der.

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har disse høyttalerne selv, men de har fått navnet NTD. Jeg er utrolig fornøyd med disse og skulle ønske at fler hadde muligheten til å høre de. De spiller utrolig klart hele veien. Ikke for å si noe stygt om noe eller noen så har jeg en kamerat som kjøpte seg et høyttalersett fra JBL Northridge serien.E80 med tilhørende sub. Jeg kjøpte mine Extreme rett etterpå og han måtte opp å høre på de. Han sier at hadde han vist prisen og at disse fantes, så ville han heller ha kjøpt disse. Her hadde han kjøpt seg et sett til 10,000,-. Jeg trodde han tullet, men det er faktiskt fyldigere og mer detaljrik lyd i extreme. Måtte reise ned til han å høre selv. Det er klart at det er alltid forskjel på rom og forsterker og alt dette. Jeg bare forteller om mine erfaringer med dette. Må få med at jeg har kalibrert både mine og han sine høyttalere.
    Er veldig sånn jeg at jeg vil gjerne prøve masse rart av billige merker som kommer på markedet. Det har vist seg flere ganger at det er veldig mye kvalitet ute å går, men også andre veien. Se min hjemmekino vist du vil se bilder av de. http://minhjemmekino.no/soka
    Håper dette kan være til litt hjelp. Og la nye ukjente produkter få en sjanse i dette virrvarre av produkter i alle mulige prisklasser.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye for svar!
    Jeg skal til Oslo til uka og da må jeg nok høre på disse ja!

HT

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •