klipsch vs. patos - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer Xene sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Definitivt Klipsch! Har et billigmodeller og de er RÅ til film, men de misliker
    rock. Passer fint til elektronisk musikk, prodigy f.eks.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at denne gamle tråden har våknet til live igjen

Har selv hatt disse to merkene til vurdering selv ( sammen med en haug av andre merker)

Mitt valg falt på Klipsch RF5!
    Skal forhåpentligvis hente de i morgen

Ang. at de billige klipsch modellene ikke passer til rock skal jeg ikke diskutere, men dette gjelder ikke RF serien! Jeg har brukt endel timer på å lytte på rf35 - rf7 med diverse rock låter. Har aldri hatt en mer hærlig "klask" i de øvere tromme lydene en det jeg har hørt med RF serien!

Ps! Du får mange gode priser på klipsch nå om dagen, så forhør deg litt rundt!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Klipsch Hvor mange plasser i norge?

Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Ser at denne gamle tråden har våknet til live igjen

Har selv hatt disse to merkene til vurdering selv ( sammen med en haug av andre merker)

Mitt valg falt på Klipsch RF5!
    Skal forhåpentligvis hente de i morgen

Ang. at de billige klipsch modellene ikke passer til rock skal jeg ikke diskutere, men dette gjelder ikke RF serien! Jeg har brukt endel timer på å lytte på rf35 - rf7 med diverse rock låter. Har aldri hatt en mer hærlig "klask" i de øvere tromme lydene en det jeg har hørt med RF serien!

Ps! Du får mange gode priser på klipsch nå om dagen, så forhør deg litt rundt!
    Hei har en kompis som kommer til å handle hele serien til RF 35 me bak høytalere, center og sub. Kor kan han få tak i dette billigest, me har bare funne ein plass di har di til no. å det er musikk kompaniet i bergen... og eg har ein mistanke om at det er litt dyrt der. og kossen skal eg få øvetale han til å kjøpe RF 5 å ikkje RF 35? sinnsykt fin lyd i den serien
    MVH Christian

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de har klipsch på sony centeret i bergen og. De hadde i alle fall det for noen måneder siden...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har lyric 502 det e sinnsyk lyd og den e veldig allsidig
    trur ikkje 402 er noe dårleg kjøp nei ..PATOS E TINGEN

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stroker18
    Hei har en kompis som kommer til å handle hele serien til RF 35 me bak høytalere, center og sub. Kor kan han få tak i dette billigest, me har bare funne ein plass di har di til no. å det er musikk kompaniet i bergen... og eg har ein mistanke om at det er litt dyrt der. og kossen skal eg få øvetale han til å kjøpe RF 5 å ikkje RF 35? sinnsykt fin lyd i den serien
    MVH Christian

Jeg vet desverre ikke om noen klipsch forhandlere i Bergen.
    Jeg handla hos JFS i Drammen, og det er noe jeg trur jeg vil fortsette med! Meget fornøyd med pris og foretnings måten han driver...

Vil forøverig råde han kameraten din å bruke alle pengene han har (og litt til) på et par front høytalere! Ta heller å kjøp resten når pengene strekker til! Kjedlig å kjøpe et komplett surround sett man kanskje ikke vil være 100% fornøyd med for å så bytte ut dette etter 1-2år... Det er jo uten tvil den dyreste veien og gå!

Ang. forhandlere i Bergen ville jeg kontakta Audiocompaniet http://www.audiocompaniet.no/ som er importør av Klipsch å fått en komplett forhandler liste fra Bergen & Omegn. Ta deretter og ring hver og en av de for å få pris på f.eks et par RF5. Jeg vet i hvertfall at det ska være mulig å få de nedi 13k, tar han med et komplett surround sett skal det være mulig å få merkbar større rabatt!

Lykke til!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •