Dali 1.7 surr. og Onkyo 602

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Daliman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Dali 1.7 surr. og Onkyo 602

Nå er jeg noget fortvilet. Har jeg sprengt centerhøytaleren? Satte opp igjen anlegget i stua etter at sommerens oppussing var ferdig. Tilbakestilte receiveren, og kjørte ny auto config av høytalerene, med mic'en. Fikk imidlertid ikke noe særlig lyd ut at centern, og trodde jeg hadde mixa pos/neg på ledningen.(Centerhøyt.har jeg bygget inn i et IKEA tv-skap, og må demontere dette for å ta ut høytaleren )Før jeg konfig.høytalerene klarte jeg å switche over til tv, og dermed kom det et digert brak fra center-høyt. Alt jeg hører nå er en diskant-aktig bruselyd! Er'n sprengt eller er det håp i noen form for innstillinger? Er det håp hvis han skulle være sprengt? Kjøpte høytaler pakken på HiFi-klubben i vår. ops:
    Hilsen Fortvilet!

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne senteren din kan jo være sprengt, men når du sier det kommer diskant aktig bruse lyd, så kan dette ha noe med forsterkern å gjøre. har du prøvd koble en av de andre høyttalerne på center ingangen? prøv det først..

Newcomer Daliman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Puhh!

Jeg har kobla centerspeakern til fronthøytaler utgangen, og den funka som f... :grin: !
    Er det noen som har over gjennomsnitt peiling på å instille onkyo 602 rec.?
    Neste bøyg blir å finne ut om det er den som har sviktet, eller om det er jeg som har klussa til instillingene. Selv etter å ha stilt receiveren tilbake til fabrikkinstillinger er det en forvrengt lyd i centerhøytaler utgangen.
    Har tenkt å pløye gjennom manualen fra a til å, (når alt annet feiler, -les bruksanvisningen!) for å se om det er en liten bagatell som må rettes opp!

Men som sagt, hvis noen har litt peil på 602..?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •