Trenger hjelp til valg av høyttalere - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Jeg regner da med at du har hørt samtlige Klipsch modeller på alle forsterkerkombinasjoner siden du kan si dette. Det er ikke meningen å starte noen veldig diskusjon rundt dette, men vi har alle forskjellig smak. Jeg er som du sikkert har skjønt en glødende Klipsch-fan og du hater sikkert Klipsch. Jeg er imidlertid enig i at de trenger en forsterker med typisk "varm" lyd. Jeg har selv Klipsch KSP 400 med en Yamaha DSP AX1 og syns dette låter meget bra (selv om man aldri blir helt fornøyd :? )
    Låter Yamaha DSP AX1 varmt? Da må den låte forholdsvis annerledes enn andre modeller fra Yamaha. Jeg hater ikke Klipsch, jeg synes faktisk at de har mange gode sider, men dessverre mange dårlige også. Jeg har ikke hørt alle Klipsch, men noen eldre modeller og den forrige RF serien (RF-3/5/7). Har ikke hørt så veldig mange forsterkerkombinasjoner, men en del. Bla Sony, Pioneer, Electrocompaniet og noe rørgreier. I tillegg så har jeg snakket en del med folk som har solgt og selger klipsch og hva slags forsterkere de anbefaler og ikke anbefaler. Jeg synes det burde gjøre meg ihvertfall litt kvalifisert til å uttale meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he nok om det, men jeg syntest det var litt rart å kalle Klipsch generelt skrikende.

Har bare hørt Patos i butikk, men syns de spilte meget bra

Intermediate SnOopy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fhl
    Kanskje KEF kan ha noe interessant?
    Jeg liker lyden til KEF. Har bare hørt Q serien da.

Vurderer å kjøpe et par med Q1 til "kontoret" som jeg har tenkt å bruke sammen med en Marantz PM7000 og KEF PSW2000, som jeg kjøpte for 1600 hos HI-Fi senter kjeden (Demo). CD spiller eller lyd kilde er ikke bestemt. Håper/vurderer å se etter en pent brukt Marantz i 4-6000 kr klassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har noen formeninger om Audio Pro Avantek Nine?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •