Høytaler valg....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer sicpa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytaler valg....

Hei,la inn en tråd for ikke lenge siden,men har fortsatt ikke bestemt meg,men hvilken høytaler ville noen av dere valgt
    Men vurderer audio pro black diamond V2,Patos basic 410,begge høyttalerene har fått mye bra kritikk,har også "desverre":grin: sett på Cerwin vega cls 215 men har egetlig vokst fra det nivået,men fy fae* for en artig filmopplevelse.Ser mest på film. Hvilken høyttaler ville dere anbefalt?

Jeg skal bruke 2 stk vincent sp331 som forsterker til det jeg velger(2 x 150w i 8 ohm/2 x 300 i 4ohm,til evt Bi-Amping

Takk på forhånd for alle svar.....

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro patos gjør en best jobb til film, audio pro er nok litt bedre til musikk. Men alt dette kommer an på personlige preferanser. Hvis du bare skal se film, hvorfor ikke cv (hvis du liker disse).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt flere tilfeller hvor folk sliter med dypbassen i clsc215. Har selv eid et par Clsc15 og syns de hadde en mye bedre balanse mellom bass, mellomtone og diskant. Clsc15 har jeg ikke hørt om noen som har hatt problemer med dypbass, hadde ingen problemer med deg jeg heller. Spillte helt rått med 2x225w (carver pm700)
    Vet at du kommer til å dra Clsc15 meget bra med dine forsterkere, men Clsc215 derimot krever veldig mye watt. Syns at Clsc215 har en dårlig blanse av bass, mellomtone og diskant.
    Dette er selvfølgelig smak og behag.

Mvh
    Alex

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KJøp deg Patos 402 for fa.....og så innvisterer du deg i en skikkelig cd-spiller, med mye dynamikk og som er distinktiiv. må du høre når folk prata te dæ..

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvorfor tror du det? gi meg ett godt svar på det "Dude":razz:
    Sitat Opprinnelig postet av klipsch;)
    Vil tro patos gjør en best jobb til film, audio pro er nok litt bedre til musikk. Men alt dette kommer an på personlige preferanser. Hvis du bare skal se film, hvorfor ikke cv (hvis du liker disse).

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har tydeligvis ikke hørt CV på film. Det er morofaktor til 1000. Om det er korrekt og bra til musikkspor er en helt annen sak.

Audiopro er mye mer detaljert og luftig enn patos etter min mening. Jeg sa kun min mening, når alt kommer til stykket er det kjøpers mening som teller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •