Defekt bass?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Defekt bass?

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Defekt bass?

Jeg kjøpte for litt over en uke siden et par cerwin vega clsc12. Har ikke hatt anledning til å teste dem skikkelig før denne helga så jeg har bare spilt på rolige nivåer.. flytta høytalerene inn på stua satte inn en dvd å srkrudde opp volumet på min nad 319 til omtrent klokka22 da legger jeg med en gang merke til at ene bassen skraper som bare pokker.. Har jeg vert så uheldig at jeg har fått en høytaler med en defekt bass? Å tror dere jeg får ny på garantien fra hifiklubben?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet den høyttaleren det gjelder på begge utgangene på forsterkeren? Hvis du enda ikke har spilt "grisehøyt" (alt er relativt), så er det nok noe feil som hifiklubben burde ta på sin kappe.. regner med du handla med forsikring på de ? koster jo "bare" 600kr eller noe liksom.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke spilt grisehøyt har sjekka utgangene på forsterkeren å samme bassen skraper.. hadde ikke penger nokk til den pluss forsikringen når jeg kjøpte de desverre er arbeidsledig så jeg har ikke akkurat mye å rutte med

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm skrudde nå ut bassen. Ser ikke noe som er galt men rister jeg på den hører jeg at spolen skraper.. ingen antydninger til sviddlukt eller noe skulle nesten tror den kom skjeiv fra fabrikken

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en ting å gjøre da. Ta turen rett ned på klubben. De er veldig åpne og vil sjeldent ha missfornøyde kunder.
    Vil tro dette er en garantisak om det er som du sier at du ikke har påført skaden selv.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    Bare en ting å gjøre da. Ta turen rett ned på klubben. De er veldig åpne og vil sjeldent ha missfornøyde kunder.
    Vil tro dette er en garantisak om det er som du sier at du ikke har påført skaden selv.
    Håper at det er det.. men det er litt langt å bare ta turen for meg hehe må fra molde til ålesund da å jeg har ikke bil gidder heller ikke dra med meg en bass på bussen :P skal ringe å høre om jeg kan sende den inn så de får se på den i morra.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå snakka med hifi-klubben fikk beskjed om å skru ut bassen å sende den til dem så de fikk se på den. Skulle å skrive ned hendelse forløpet når den røyk. Får virkelig håpe dette går på garantien

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en deffekt cls-c 15, der var det feil med jordinga i forsterkeren..Var nede på klubben og fikk ny med en gang..Så det ordner seg nok..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig svar fra Hifi-kluben jeg får ny på garantien kommer om 14 dager sirka

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •