patos

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: patos

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

patos

Har nå kikket litt på patos basic 410, den ser jo ålreit ut og virker bra, men er det noen som har den? skal brukes som stereo og hjemmekino. fint hvis noen som har erfaring med den kan si litt om den kontra f.eks ap black diamond.

klovnikamp

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var innom Tonart i Trondheim for to dager siden. Hørte på både Patos 410 og Black Diamond. Ble meget imponert over Patos, vesentlig bedre høytaler enn Black Diamond mener jeg. Ble også litt skuffet over utseende til Black Diamond. Pianolakken så litt billig ut og blir veldig fort ripete i følge han som jobber der. Utseende på Patos er ikke akkurat smashing, men pent og nøytralt. Vurdere å kjøpe høytalere selv og har hørt på Patos 410 og Black Diamond hos Tonart, og System Audio 1530 og JBL E-80 hos Hificenteret. Av disse er Patos klart best. Skal høre på B&W DM602 og DALI Blue 5005LE på hifiklubben etterhvert, men har ikke kommet så langt enda. B&W er nok uaktuell for meg da den visstnok ikke går godt sammen med H/K-forsterkeren min. Uansett, høytalerne på hifiklubben skal spille bra for at jeg ikke velger Patos!

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forhandler?

ok, da er det jo verdt å ta en titt(lytt) noen som vethvor det kan gjøres i oslo?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •