Gode og rimlige høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gode og rimlige høytalere

Heisann!

Er på utkikk etter noen gode og rimelige høytalere i prisklassen 2000 til 4000 kroner. Det må være stativhøytalere, for de skal plasseres inni et hjørne. Skal koples opp mot hjemmekino, men også brukes mye til musikspilling, og jeg er derfor opptatt av at lyden bør være bra til litt allround musikk. Hører mye på Queen, Bruce Springsteen, Simon & Garfunkle osv.

Så at AudioPro Black Pearl V.2 fikk bra kritikk i forrige utgave av lyd og bilde, men har lest her på forumet at de ikke egner seg dersom man skal plassere de nære en bakvegg. Forøvrig hadde det vært fint om det fantes en senterhøytaller i samme serie, eller om ikke annet en som man vet går godt overens med evt. foeslåtte høytalere.

Noen ideer?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile B&w Dm602 S3

Jeg er jo en B&W elsker, så dette settet her mener jeg er midt i blinken for deg.
    Det er stativhøytallere med overraskende god bassgjengivelse.
    Matcher du disse med nøytral og musikalsk elektronikk har du et nydelig oppsett.

http://www.hifiklubben.com/no/produk...ere.htm?id=284

Lykke til.

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Har noen noen erfaringer med B&W DM601, den koster jo et laken mindre og HiFi-klubben skriver at disse har vunnet mange priser, men dette kan jo bare være tull for alt jeg vet da...

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en tur på expert og hør på Kef Q1. Meget god lyd. De har og en flott retur ordning. Hvis du ikke liker høyttaleren leverer du dem tilbake innen 30 dager. Disse finner du og på fyndborsen til en gunstig pris. Matchende center er Kef Q9c.

Ellers kan du jo vurdere System Audios SA505. De har bassporten bak, men er ment å kunne brukes på vegg. Se på www.hificenter.no. Matchende center er vel SA510AV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •