dele frekvens på b&w dm 309

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question dele frekvens på b&w dm 309

hei

har endelig fått meg hjemmekino, den består av: denon avr 2105 og b&w dm 309, LCR3. har noen gammle sony bak men vet ikke modell (lappen bakpå er falt av) så det jeg lurer på er:
    når jeg bruker auto setup så kommer dele frekvens, jeg har ikke noe sub men må stille den inn alikevell... så hva skal jeg stille den på?

takk for alle svar :-)

(hviste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden så hvis dette er på feil katogori vær så snill å flytt den)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Før du kjører auto-setup så antar jeg du må i en meny og spesifisere antall høyttalere? Gjør det og sett "sub = none" Alternativt kan du sette "LFE = Both" slik at bassen også routes til fronthøyttalerne. De bør stå som Large i setupen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auto sett up?? Den skal jo mereke at du ikke har sub.Du skal ikke ha no delefrekvens. Sett front i large eller smal senter og bak i smal,og så setter du sub til none. Lykke til.
    V Hilsen B B

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar

har nå sett første film med nye front (309) og det var drit bra selv om de ikke var helt spilt inn. :-)

nå står alle på "smal" uten om front som står på "large" men jeg savner bass i centeren... den er ferdig innspilt med ca 100 timer men det er liksom ikke noe dybde i lyden derfra hvis den spiller alene... hvorfor det? har den ikke bass i det hele tatt eller kan jeg ha spilt den fjor "hardt" i innspillings perioden??? :-|

edit skrivefeil

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å sette senter til "large". Men senteren din går nok ikke kjellerdypt.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av big T
    takk for svar

har nå sett første film med nye front (309) og det var drit bra selv om de ikke var helt spilt inn. :-)

nå står alle på "smal" uten om front som står på "large" men jeg savner bass i centeren... den er ferdig innspilt med ca 100 timer men det er liksom ikke noe dybde i lyden derfra hvis den spiller alene... hvorfor det? har den ikke bass i det hele tatt eller kan jeg ha spilt den fjor "hardt" i innspillings perioden??? :-|

edit skrivefeil
    Har du testet med å sette senteren som large?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •