Høytallere til Yamaha RX-V1500 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De 2 terminalene er til bi-wiring. Du skal bare bruke de 2 nederste. Det funker fint. Ikke forvent så mye bass med en gang. Dette kommer når du får brukt høyttalerene en 20-30 timer. Trenger å spilles litt inn.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    De 2 terminalene er til bi-wiring. Du skal bare bruke de 2 nederste. Det funker fint. Ikke forvent så mye bass med en gang. Dette kommer når du får brukt høyttalerene en 20-30 timer. Trenger å spilles litt inn.
    Takk. Godt å høre. Men synes fortsatt det er rart at det er så jævlig mye bass i førsteetasjen. jaja

Edit:
    Etter å ha konstant lyttet i 3-4 timer nå så merker jeg en helt utrolig stor forskjell. Dette er bare helt rått . Har testa mye audioslave, rage against the machine, acid (bl.a LSD, hallucinogen), hip hop, mark knofler og noe metal. Fortsatt litt dårlig ved raske metal-låter, men har troa på at dette bedrer seg etter jeg har spilt enda mer. Bassen i høyttalerne har en tendens til å "punktere" litt raskt ved noen av de mest brautende hip hop sangene. Men utenom det så er det bare helt insane. Tror også jeg står over Sub-woofer med det første og heller satser på center og bakhøyttallere. Tror disse lager nok lyd som det her. hehe

Takk for alle tipsene her. Angrer ikke i det hele tatt!
    Og når min pioneer plasma 43" 406 XDE (noe sånt) kommer på plass snart. ja DA snakker vi lunch

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott du er fornøyd. Black Diamond V2 er fremdeles min favoritt, men jeg handler ikke noe som helst før nærmere jul.

Innspilling er nødvendig fordi membranet i høyttaleren er litt stivt ennå. Dermed blir bassen "borte" liksom. Iflg de som eier Black Diamond V2 skal de kunne levere dypbass, så jeg tror nok du klarer deg uten sub en stund.

Tror det er slik at hvis du skaffer deg sub så klarer du deg brått ikke uten.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •