Nettopp kjøpt en brukt Snell center høytaler, var det et OK kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Suspiria sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Nettopp kjøpt en brukt Snell center høytaler, var det et OK kjøp?

Hei,

Jeg har litt dilla på Snell og har fra før B Minor (hoved) og KII (bak). Nå fant jeg en Snell LCR500 (THX) hos Oslo Hi-Fi Center som var annonsert til 3.995,-, jeg fikk den for 3.500,- Det er ikke så vanlig å finne Snell center høytalere, og spesielt ikke i den samme fargen som de andre jeg har.

De skrev i annonsen at førprisen var 10.000,-, dette syns jeg var litt mye og sjekket med HiFi Klubba. Der sa de at den hadde kostet 7.499,- i 1993. Ikke spesielt seriøst av Oslo Hi-Fi Center

Kjenner noen til denne høytaleren, og var det en OK pris jeg ga?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd er det en ok pris....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Gåsså, øy utenfor molde
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, jeg har likeens senter i mitt anlegg, hifiklubben har rett ang. pris og alder. Jeg har selv ref type a og den spiller bra i mitt anlegg. Flyter godt ihop med frontlyden. Prisen er forsåvidt grei nok, ville selv betalt en 3000 maks.

Newcomer Suspiria sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gt3000
    Hei, jeg har likeens senter i mitt anlegg, hifiklubben har rett ang. pris og alder. Jeg har selv ref type a og den spiller bra i mitt anlegg. Flyter godt ihop med frontlyden. Prisen er forsåvidt grei nok, ville selv betalt en 3000 maks.
    Hyggelig å høre at lyden er god, selv om prisen er litt stiv. Har en følelse av at Oslo Hi-Fi Center ikke akkurat er de billigste :-? 3.000,- er nok en mer korrekt pris, antar jeg (for et støkent eksemplar). Jeg ville på en måte ikke gå glipp av en muligheten til å skaffe en (og måtte nok betale ekstra for det)...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Gåsså, øy utenfor molde
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også kII til data'n kobla på en denon 1080r og det spiller veldig bra. Et tips hvis du får råd til noen større bakhøyttalere :-) . Liker snell lyden supergodt, behagelig og ikke for lys i diskanten. Sparer peng til å kjøpe meg et screen research lerret for å en ny snell senter bak. (snell ref).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •