AP Black Diamond v2 VS B&W DM603 S3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AP Black Diamond v2 VS B&W DM603 S3

Hadde bestemt meg for AP Black Diamond v2 da jeg fikk se B&W DM603 S3 .
    nå er jeg i tvil hva jeg skal ha. noen som kan hjelpe?

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Audiopro vs bw

Heisann. Hva skal du bruke dem til? Jeg liker Audio Pro meget godt. Har hatt v1 mod og likte dem svert godt til musikk. Den har riktignok ikke altformye bass, men det som er der er i mine ører meget bra og de er meget presisse. Til hjemmekino så vil jeg anta at du trenger en aktiv sub.

Har nettopp skiftet høytalere fra Bw 602 s3 de største stativhøytalerene til BW i 600 serien. Da jeg fant ut at jeg måtte ha noe som sto i sammenheng med mine komponenter. Jeg hørte da i dem sammenheng på BW 604 (storebroren til de du ønsker å kjøpe). Jeg klarte ikke å føle at de var verdt dem summen som de koster. Tenker nettopp på at Audio Pro koster halvparten av dem. Lyden var i mine ører ok+ men ikke helt min stil.
    Jeg vil tro at BW-ene passer bedre til hjemmekino.

Det er du som må avgjøre hva som er best for deg, allerhelst dra og høre på dem. Evnt prøve å få låne med deg begge parene. ( Bruker å gå greit mot et depositum)

Peter
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klovnikamp
    Hadde bestemt meg for AP Black Diamond v2 da jeg fikk se B&W DM603 S3 .
    nå er jeg i tvil hva jeg skal ha. noen som kan hjelpe?
    Jeg synes personlig at Black Diamond spiller bedre på musikk enn 603. Noen sier at 603 er bedre kinohøytalere, men jeg har hørt Black Diamond blitt tynt rimelig bra i kinoen til Dag Johnsen, og det gikk så det grein det. En annen ting er at 603 krever mer av elektronikken din i form av kraft, kanskje noe å ta med i betraktningen?

Mitt tips; gå for Black Diamond.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Bd vs.bw

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg synes personlig at Black Diamond spiller bedre på musikk enn 603. Noen sier at 603 er bedre kinohøytalere, men jeg har hørt Black Diamond blitt tynt rimelig bra i kinoen til Dag Johnsen, og det gikk så det grein det. En annen ting er at 603 krever mer av elektronikken din i form av kraft, kanskje noe å ta med i betraktningen?

Mitt tips; gå for Black Diamond.
    Er helt enig med Anfield. Jeg skulle selv velge mellom overnevnte. men etter en lytte test hos hk. ble jeg over bevist om att bd var det riktige valget for meg. Kjøpte likegodt audioro i hele systemet og nå koser jeg meg både med musikk og film

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bd

det høres bra ut.
    Men vet dere hva som blir best løsning ; black diamond med en sub til ca 5000 eller blue diamond?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klovnikamp
    det høres bra ut.
    Men vet dere hva som blir best løsning ; black diamond med en sub til ca 5000 eller blue diamond?
    Har ikke sammenlignet disse to direkte mot hverandre, men for min egen del ville jeg ha satset på Black Diamond og en ekstern sub. Selger du høytalerne en gang, kan du fremdeles bruke suben....;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •