Plassering av sub "i" rack!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plassering av sub "i" rack!

Vet ikke om dette er det rette stedet å poste det men har et spørsmål som haster litt, så hadde satt stor pris på innspill!

Rackplanen er nå å kjøpe to BLIMP fra ikea. Skru dem fast i hverandre ved hjelp av en hylle. Blir da seende ut som dette ca: H-H (bare Hene er lukket på toppen) Tenkte å plassere subben i midten under senteren (over og under bindestreken i tegningen), A1XV på høyre side og resten av komponentene på venstre! På denne måten oppnås symmetri! Hele kreasjonen blir vel på ca 2m. Det jeg lurte på hvordan lyden blir når subben er plassert midt mellom frontene og blir pakket litt inn. Blir vel ca 7 cm luft på alle kanter! siden det er lukket kasse så tror jeg ikke det har så utrolig mye å si! Noen som har noen synspunkter på dette? Subben står på soundcare spikes.

for å se hvordan det ser ut nå trykk på linken under.

+Noen som har en formenig om hvor mye klaring over Denon A1xv som er nødvendig når det gjelder varme.

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir subben stående rett på gulvet, eller i racket? Har Denon A1xv vifte, og hvor mye klaring får du bakom reciveren?

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Subben blir stående på gulvet på soundcare spikes! Bak reciever får jeg så mye luft jeg vil! bare å dra hyllen frem! A1xv har en vifte som brukes hvis den blir for varm! har ikke ønske om at det skal bli nødvendig...tipper den bråker litt. Viften har enda ikke vært benyttet så vet hvor støysvak den er

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •