Trenger hjelp..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp..

Skal ommøblere stua, og i den forbindelse muligens også bytte ut litt høytallere. (Receiver også..??)

Har i dag:
    Dali concept 8, 2 og center. Sub: Sony SA-WX90
    Yamaha 1400 forsterker.

Vurdere å bytte til stereo lyd, da bakhøytallere vil se bra snodig ut med ny plassering av møbler.

Noen som kan gi meg litt råd her? Ca. 50/50 fordeling av musikk/film. Kunne godt tenkt meg noen mindre enn Concept 8, men beholder gjerne sub'en, hvis den såpiller bra med de nye høtallerne..

Hvilken forsterker bør jeg velge? Noen forslag til stativ høytallere, som spiller brukbart med en sony sub..

Pris: Høytallere, maks 10 000,-

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av johnsenlars
    Skal ommøblere stua, og i den forbindelse muligens også bytte ut litt høytallere. (Receiver også..??)

Har i dag:
    Dali concept 8, 2 og center. Sub: Sony SA-WX90
    Yamaha 1400 forsterker.

Vurdere å bytte til stereo lyd, da bakhøytallere vil se bra snodig ut med ny plassering av møbler.

Noen som kan gi meg litt råd her? Ca. 50/50 fordeling av musikk/film. Kunne godt tenkt meg noen mindre enn Concept 8, men beholder gjerne sub'en, hvis den såpiller bra med de nye høtallerne..

Hvilken forsterker bør jeg velge? Noen forslag til stativ høytallere, som spiller brukbart med en sony sub..

Pris: Høytallere, maks 10 000,-
    Til høgtalere ville jeg tatt en titt på B&W DM602 S3. Disse finner du på www.hifiklubben.no
    I tillegg ville jeg tatt en titt på krem høgtalere fra Sonus Faber, modellen blir da Consertino Home.
    Disse selger dem på www.avhifi.no

Prøv med sub du har først, også bytter du eventuelt ut om du ikke synes det ble slik du tenkte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •