Valges time - noen siste råd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valges time - noen siste råd?

Har nå vært rundt å hørt på mange høytalere på bakgrunn av råd fra dere. Har falt på JMlab 926 (+ resten av serien) eller Canton Vento 809 DC (+ resten av serien). Jeg har elektronikk fra Denon (AVR 3805 og DVD 3910) og skal bruke det til musikk og film. Begge synes jeg meget bra og prisen jeg har fått er omtrent likt - har dere noen råd til meg i siste timen?

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart et veldig vanskelig valg. Begge er Nydelig til musikk, og begge passer bra til den elektronikken du har, men jeg vil nok holde en knapp på JmLab, da denne også egner seg ypperlig til "Kino".
    Ikke misforstå, Canton er også god på film, men jeg mener at JmLab er hakket hvassere ;-)

Lykke til !

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hans Rune
    Har nå vært rundt å hørt på mange høytalere på bakgrunn av råd fra dere. Har falt på JMlab 926 (+ resten av serien) eller Canton Vento 809 DC (+ resten av serien). Jeg har elektronikk fra Denon (AVR 3805 og DVD 3910) og skal bruke det til musikk og film. Begge synes jeg meget bra og prisen jeg har fått er omtrent likt - har dere noen råd til meg i siste timen?
    Oi, det var ikke enkelt nei.
    Her tror jeg bare du skal følge magefølesen. De er temmelig likestilte de der spør du meg.
    Har du mulighet til å høre dem mot hverandre med samme DVD og CD?
    Kanskje det kan gi et svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FallenA
    Helt klart et veldig vanskelig valg. Begge er Nydelig til musikk, og begge passer bra til den elektronikken du har, men jeg vil nok holde en knapp på JmLab, da denne også egner seg ypperlig til "Kino".
    Ikke misforstå, Canton er også god på film, men jeg mener at JmLab er hakket hvassere ;-)

Lykke til !
    Har du noen betenkligheter med at Electra er på vei ut?

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Canton vs Jm lab

Vanskelig valg, men kommer et lite innspill, jeg har Canton karat og spiller med en yamaha resiver på film og en Onkyo forsterker på musik , må si meg meget forøyd med høytalerne, Naboen kjører JM L926 mot en CV resiver, og Flere har komentert etter å ha hørt begge at mitt oppsett spiller meget bra, personlig er jeg meget fornøyd med Canton og mener faktisk at de er unervurdert som høytalere.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en kikk på Usher 6371 med det samme. De er mer linjære og låter noe varmere enn de nevnte alternativene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •